Pande Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Thoughts 30 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Du er i det tankefulle hjørnet for tiden? Artig med sånne temaer. Jeg håper han ikke er så trist som han ser ut... Et bilde til ettertanke.. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Du er i det tankefulle hjørnet for tiden? Artig med sånne temaer. Jeg håper han ikke er så trist som han ser ut... Et bilde til ettertanke.. Bruker litt tid på tankevirksomhet ja... Synes det er moro med litt små serier/temaer. Litt utfordring med å holde tråden og utrykkene. Hvorfor han sitter som han gjør, må vi nok bare bruke fantasien på...fikk meg ikke til og spørre... En ting som er litt fint med slike bilder, er at en kan spinne sin egen fortelling/historie. Takke for visitten og (om)tanken:-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Tenkende mennesker er flotte motiver . Dette også! mvh Ibn Lenke til kommentar
Pande Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Tenkende mennesker er flotte motiver . Dette også! mvh Ibn Takker:-) Liker å "fange" de tenkende...mye historier der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg