BuffyAnneSummers Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Fordi du ønsker å ugyldiggjøre deres ønsker, og det er ikke ok bare fordi de er annerledes enn deg! Seriøst? Er du så langt vekk at du presterer å lese det jeg skriver i den retningen at jeg vil ugyldiggjøre deres ønsker. Det er nettopp det du sier ved å støtte morens valg ved å overstyre datterens valg. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Fordi du ønsker å ugyldiggjøre deres ønsker, og det er ikke ok bare fordi de er annerledes enn deg! Seriøst? Er du så langt vekk at du presterer å lese det jeg skriver i den retningen at jeg vil ugyldiggjøre deres ønsker. Det er nettopp det du sier ved å støtte morens valg ved å overstyre datterens valg. Jeg støtter en mer gjennomtenkt sak her. Hvis jeg tar utgangspunkt i at den mentale tilstanden som beskrives stemmer og at legene som utførte inngrepet ikke sjekket historien til jenta så er dette et grovt overgrep. Jeg skrev klart og tydelig at jeg går ut ifra at opplysningene som blir servert stemmer. Er jenta bare litt "dum", har vist at hun er istand til å ta voksne avgjørelser og har vist at hun er bevisst på seg selv og sitt liv på samme linje som "normale" voksne så stiller saken seg i et helt annet lys. At du legger ord i munnen på meg er ikke bra og viser at du er lite voksen Edit; Du har fortsatt ikke svart; Synes du en med Downs Syndrom, den veldig lavt fungerende sorten, på 18+år burde kunne ta et slik valg Endret 30. juni 2016 av SlikGårNoDagan 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Du gjør et stort poeng ut av at det var greit at hun tok denne avgjørelsen, men slik saken beskrives så var hun ikke akkurat tilregnelig. Kjernen i saken er heller ikke valget til jenta, det er legene som utførte dette inngrepet og de som hjalp henne. Du hadde altså gitt en random pasient hos din mor få lov til å ta en stor avgjørelse uten å vite noe om historien hennes? For eksempel latt noen som har problemer med vrangforestillinger og er lett påvirkelige se en fæl skrekkfilm? Edit; Det eksempelet var ikke en stor avgjørelse når jeg tenker etter, men er noe som kan ha store ringvirkninger for en person som ikke tåler skrekkfilmer. Edit2; En 9 åring er stort sett tilregnelig så det er greit at de velger å kappe av kroppsdeler siden h*n er tilregnelig? Er det det eneste kravet? Er alder kun noe fysisk? Endret 30. juni 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Dette er et juridisk spørsmål - ikke et religiøst spørsmål. Sånne kristenkonservative ekstremt intolerante holdninger ovenfor folk som er annerledes detter ikke ned i hue på folk sånn helt uten videre. Så om ikke trådstarter er religiøst impregnert når han spyr ut tråder som dette, så vet jeg nesten ikke min arme råd hvor man skal begynne å spa her. Siden som jeg mistenkte så var ikke bekymringen dette at datteren ikke visste hva hun gjorde, det bunnet i en mer generell motstand rundt kjønnskifte, transer og homofile. Begynner å bli vant med denne type bigotry her nå og de fortjener svar på tiltale med bjeller på. Så det du sier er at du er mer opptatt av hvem som prater, enn hva som blir sagt? Dette er en genetisk feilslutning, og det er en logisk tankefeil. Du ser nesten ut til å være stolt av at du klarer å tenke så feil. Akkurat det er igrunn latterlig. Det er heller ikke en "ekstremt intolerant holdning" å stille seg kritisk til det juridiske grunnlaget for at en umyndiggjort 19 årig jente med en mental alder på 9 år, kan ta livsendrende beslutninger uten verges samtykke. Det er soleklart at resonnementet ditt er basert på dine egne skylapper og fordommer mot TS - og ikke relevant for selve problemstillingen. Du gir ham alt for mye kred. Jeg syntes i aller høyeste grad det er relevant hvilket hull fordommene spirer ut av for å få satt det i ett perspektiv. Man ser etter ett mønster og kan dermed ofte igjenskjenne om det er ideologisk eller religiøst motivert, evnt bare ignoranse. Og med det kanskje ha ett håp om å kunne forstå hvor det tilsynelatende uforståelige hatet og arrogansen kommer ifra, og dermed få mulighet til å få stoppet påvirkningen som skaper denne grobunnen for hat og fordommer og som slår ut vidtrekkende og gjerne med ett fokus på helt banale ting som utseende og legning på folk man aldri har møtt. Medmennesker kan altså på totalt irrasjonelt grunnlag blitt avskrevet. Det blir jo nesten søtt naivt å tro at dette ble postet på grunnlag av det juridiske, der tror jeg nesten du må ha tjuvlånt tilbake disse skylappene du gav meg Så jeg kan godt ta selvkritikk for å bite på, men overhode ikke for å point them out når jeg først har gjort det. Han det er snakk om her får akkurat som fortjent i min bok, om retorikken er for drøy overlater vi til moderator. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Så jeg kan godt ta selvkritikk for å bite på, men overhode ikke for å point them out når jeg først har gjort det. Han det er snakk om her får akkurat som fortjent i min bok, om retorikken er for drøy overlater vi til moderator. Jeg aner ikke hvem TS er. Det kan godt hende at han er religiøst motivert, og det kan hende at han hater alle andre mennesker enn tradisjonelt kristne. Det spiller imidlertid ingen rolle. Det eneste som spiller en rolle for diskusjonen er hva som tas opp i diskusjonen. Om du angriper motpartens posisjon ved å trekke inn irrelevant stråmannsargumentasjon og genetiske feilslutninger, så vet du ikke hvordan man skal diskutere. Jeg synes ikke at retorikken er for drøy. Jeg synes bare at det er irrelevant. Du prøver å stilne et argument og en debatt på et intellektuelt uærlig vis, fremfor å angripe argumentene saklig. Det viser bare din egen svakhet og feighet. Å diskutere en problemstilling objektivt og saklig, uten å angripe motpartens religion eller sideliggende menneskehat, er ikke å akseptere disse aspektene i ham. Det er bare å holde seg til saken - som du bør gjøre. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Så jeg kan godt ta selvkritikk for å bite på, men overhode ikke for å point them out når jeg først har gjort det. Han det er snakk om her får akkurat som fortjent i min bok, om retorikken er for drøy overlater vi til moderator. Jeg aner ikke hvem TS er. Det kan godt hende at han er religiøst motivert, og det kan hende at han hater alle andre mennesker enn tradisjonelt kristne. Det spiller imidlertid ingen rolle. Det eneste som spiller en rolle for diskusjonen er hva som tas opp i diskusjonen. Om du angriper motpartens posisjon ved å trekke inn irrelevant stråmannsargumentasjon og genetiske feilslutninger, så vet du ikke hvordan man skal diskutere. Jeg synes ikke at retorikken er for drøy. Jeg synes bare at det er irrelevant. Du prøver å stilne et argument og en debatt på et intellektuelt uærlig vis, fremfor å angripe argumentene saklig. Det viser bare din egen svakhet og feighet. Å diskutere en problemstilling objektivt og saklig, uten å angripe motpartens religion eller sideliggende menneskehat, er ikke å akseptere disse aspektene i ham. Det er bare å holde seg til saken - som du bør gjøre. Slik som du har gjort i ett par poster fortløpende her nå mener du...? tror vi prater forbi hverandre her jeg, men takk for en leksjon i nobel debattføring. Dog prøvde jeg jo å forklare hvorfor jeg vinklet ting akkurat slik jeg gjorde i den delen av posten som du ikke siterte over. Dette hadde mindre med enkeltsaken beskrevet i førstepost å gjøre, og det er nettopp de andre grunnene som ligger bak slike poster som er viktig å få avslørt og belyst. Eller så kan vi risikere å ende villedet, slik mange ble i retning barnevernet etter disse famøse religiøse anti-barnevernet demonstrasjonene og propagandaen som pekte mot en enkeltsak, men som både har og alltid har hatt en helt annen og langt mer dyptgående ideologisk agenda for de "fornærmede". Men dessverre handler ikke tråden om dette, så nok om det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Noen innlegg har blitt fjernet...Nå holder dere en høfflig tone og prøver å diskutere anstendig, den som ikke greier å holde seg til det vil få en advarsel.Så får dere heller misbruke rapporteringsknappen om noen går over streken isteden for å svare med enda mer avsporing.Ikke kommenter denne advarselen. Ta det på pm med meg om du har noe å si. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Har på nytt tatt en gjennomgang av denne tråden. Det er ryddet litt mer , men selv om flere innlegg bryter noen punkter på rettningslinjenehar jeg valgt å tillate dem for å kunne fortsette diskusjonen , men igjen gjør jeg oppmerksom på at :*Hold en høflig og saklig tone.*Ikke sett andre brukere under en bås. Ikke påstå at noen er ditt og datt.*Fokuser på trådens emne og førstepost og diskusjonen rundt dette.Ønsker dere å ta opp noe så ta det på pm med meg. Endret 3. juli 2016 av Malvado Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg syns at moren burde 'mind her own business' da dattera hennes er voksen. Ja, hun er mentalt tilbakestående kanskje, men hun er fortsatt en voksen og fortjener å kunne bestemme hva som skjer med hennes egen kropp. Når det er sagt så er det mange som ''går over til det andre kjønn'' og angrer i ettertid, men det rettferdiggjør ikke at moren skal kunne diktere hva dattera skal gjøre med sin egen kropp. Selvsagt bør folk bestemme over egen kropp, men dette handler egentlig om myndighet/umyndighet. Dessuten burde det selvsagt ikke være lov å late som man endrer kjønn og bedra hele samfunnet. Hvis folk skal kutte av seg kjønnsorgan og gjøre plastiske operasjoner og unaturlige ting, burde de iallefall være myndighen uten tvil om myndigheten, de må være fullt klar over hva de bedriver og de må betale for det selv. At samfunnet betaler for at mentalt skadede mennesker skal få leve ut sinnsyke fantasier er rett og slett stjeling av folks penger, påtvang av politikk og egentlig et symbol på at det forsøkes å skapes et helvetes samfunn her på jorden, heller enn et sunt og fornuftig samfunn hvor slike syke mennesker ikke dominerer media. Religiøse skal dere diskriminere mot, men transvestitter og homoer skal trykkes i trynet på alle. Om 50 år er det ingen garanti for hva slags kjønn folk har. Folk vil dermed bli lurt til å ligge med samme kjønn, selv mot eget ønske. Det er rent bedrageri som støttes av staten. Så skal de skjule det i passet også? Fy faen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg tror ikke jeg engang trenger å svare deg på det innlegget, fordommene dine skinner frem så mye at jeg ser at hva jeg ville sagt hadde falt for døve ører. Fortsett å prøv å lure deg selv til å tro at du er bedre enn alle andre. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg syns at moren burde 'mind her own business' da dattera hennes er voksen. Ja, hun er mentalt tilbakestående kanskje, men hun er fortsatt en voksen og fortjener å kunne bestemme hva som skjer med hennes egen kropp. Når det er sagt så er det mange som ''går over til det andre kjønn'' og angrer i ettertid, men det rettferdiggjør ikke at moren skal kunne diktere hva dattera skal gjøre med sin egen kropp. Selvsagt bør folk bestemme over egen kropp, men dette handler egentlig om myndighet/umyndighet. Dessuten burde det selvsagt ikke være lov å late som man endrer kjønn og bedra hele samfunnet. Hvis folk skal kutte av seg kjønnsorgan og gjøre plastiske operasjoner og unaturlige ting, burde de iallefall være myndighen uten tvil om myndigheten, de må være fullt klar over hva de bedriver og de må betale for det selv. At samfunnet betaler for at mentalt skadede mennesker skal få leve ut sinnsyke fantasier er rett og slett stjeling av folks penger, påtvang av politikk og egentlig et symbol på at det forsøkes å skapes et helvetes samfunn her på jorden, heller enn et sunt og fornuftig samfunn hvor slike syke mennesker ikke dominerer media. Religiøse skal dere diskriminere mot, men transvestitter og homoer skal trykkes i trynet på alle. Om 50 år er det ingen garanti for hva slags kjønn folk har. Folk vil dermed bli lurt til å ligge med samme kjønn, selv mot eget ønske. Det er rent bedrageri som støttes av staten. Så skal de skjule det i passet også? Fy faen. Lurt til å ligge med samme kjønn ja, da kan du vel mest blame deg selv tenker jeg. Bedrageri liksom..... Du ser altså på det som mer fornuftig at skattekronene våre går til religiøs vranglære som i høyeste grad bidrar til undertrykkelse, vold og diskriminering mot nettopp disse samme menneskene som diskuteres i tråden her, enn det er å skjerme de samme menneskene ifra den farlige religionen. Fy faen ja, det kan du si. 4 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Jeg syns at moren burde 'mind her own business' da dattera hennes er voksen. Ja, hun er mentalt tilbakestående kanskje, men hun er fortsatt en voksen og fortjener å kunne bestemme hva som skjer med hennes egen kropp. Når det er sagt så er det mange som ''går over til det andre kjønn'' og angrer i ettertid, men det rettferdiggjør ikke at moren skal kunne diktere hva dattera skal gjøre med sin egen kropp. Selvsagt bør folk bestemme over egen kropp, men dette handler egentlig om myndighet/umyndighet. Dessuten burde det selvsagt ikke være lov å late som man endrer kjønn og bedra hele samfunnet. Hvis folk skal kutte av seg kjønnsorgan og gjøre plastiske operasjoner og unaturlige ting, burde de iallefall være myndighen uten tvil om myndigheten, de må være fullt klar over hva de bedriver og de må betale for det selv. At samfunnet betaler for at mentalt skadede mennesker skal få leve ut sinnsyke fantasier er rett og slett stjeling av folks penger, påtvang av politikk og egentlig et symbol på at det forsøkes å skapes et helvetes samfunn her på jorden, heller enn et sunt og fornuftig samfunn hvor slike syke mennesker ikke dominerer media. Religiøse skal dere diskriminere mot, men transvestitter og homoer skal trykkes i trynet på alle. Om 50 år er det ingen garanti for hva slags kjønn folk har. Folk vil dermed bli lurt til å ligge med samme kjønn, selv mot eget ønske. Det er rent bedrageri som støttes av staten. Så skal de skjule det i passet også? Fy faen. Lurt til å ligge med samme kjønn ja, da kan du vel mest blame deg selv tenker jeg. Bedrageri liksom..... Du ser altså på det som mer fornuftig at skattekronene våre går til religiøs vranglære som i høyeste grad bidrar til undertrykkelse, vold og diskriminering mot nettopp disse samme menneskene som diskuteres i tråden her, enn det er å skjerme de samme menneskene ifra den farlige religionen. Fy faen ja, det kan du si. Jaha? Så hvis man er ute og treffer det som ser ut som en dame, men som er en mann som har blitt operert nedentil, og hvis staten da i tillegg skjuler det virkelige kjønnet til personen i passet, så er det ens egen feil da? Det er ren svindel og meget uheldig for samfunnet generelt. Da blir man nesten påtvunget et samfunn der man må DNA teste folk før man kan ha sex med dem. Plastisk kirurgi er sikkert langt mer utviklet om 50 år enn idag, så det blir nok ikke enkelt å skille mellom mannlige svindlere og virkelige kvinner da. Kvalmende å tenke på egentlig, hva slags sinnsyk utvikling vi tillater i vårt samfunn idag. Jeg støtter ikke at skattekroner brukes til religios vranglære. Jeg støtter kun at det går til den Norske Kirke og andre Kristne organisasjoner i Norge. Vi må tross alt forsøke å bevare vår folkearv heller enn å erstatte den med andre ting. Om du vil knulle i dritt hjemme og be til Tarzan så er ikke det mitt problem, men den Norske Kirke og vår Kristne nasjonalarv er viktig å bevare. Endret 4. juli 2016 av zeebra 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg lurer på hvor mange det er som gjennomfører en passkontroll på "dama" før det eventuelt blir noe mer ... Vaksinasjonsbevis burde da vel være viktigere? Hmm? Hva med stamtavle? Ren rase er viktig for enkelte. 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Lurt til å ligge med samme kjønn ja, da kan du vel mest blame deg selv tenker jeg. Bedrageri liksom..... Du ser altså på det som mer fornuftig at skattekronene våre går til religiøs vranglære som i høyeste grad bidrar til undertrykkelse, vold og diskriminering mot nettopp disse samme menneskene som diskuteres i tråden her, enn det er å skjerme de samme menneskene ifra den farlige religionen. Fy faen ja, det kan du si. Jaha? Så hvis man er ute og treffer det som ser ut som en dame, men som er en mann som har blitt operert nedentil, og hvis staten da i tillegg skjuler det virkelige kjønnet til personen i passet, så er det ens egen feil da? Det er ren svindel og meget uheldig for samfunnet generelt. Da blir man nesten påtvunget et samfunn der man må DNA teste folk før man kan ha sex med dem. Plastisk kirurgi er sikkert langt mer utviklet om 50 år enn idag, så det blir nok ikke enkelt å skille mellom mannlige svindlere og virkelige kvinner da. Kvalmende å tenke på egentlig, hva slags sinnsyk utvikling vi tillater i vårt samfunn idag. Jeg støtter ikke at skattekroner brukes til religios vranglære. Jeg støtter kun at det går til den Norske Kirke og andre Kristne organisasjoner i Norge. Vi må tross alt forsøke å bevare vår folkearv heller enn å erstatte den med andre ting. Om du vil knulle i dritt hjemme og be til Tarzan så er ikke det mitt problem, men den Norske Kirke og vår Kristne nasjonalarv er viktig å bevare. Har tenkt litt på denne for meg undelige frihetskrenkelsen du framsnakker her, at vi må tilbake til våre gamle kristne verdier som ikke tillater slike "avvik" i befolkningen, dette selvfølgelig på tross av at de samme hjernevaskede paragrafryttere hevder at gud har skapt alle mennesker og alt annet på denne kloden. Merkelig om han ikke skulle ha kontroll på skaperverket og at prester og andre religiøse helter skal overstyre dette og dømme og bedømme i vildenssky, men det får vel bli en annen diskusjon. Men jeg ser jo nå hvor disse farlige holdningene kommer ifra, det er jo nær sagt en kopi av de ortodokses meninger i Russland, her er sitat ifra den gale Patriarken Kiril for litt siden: "I forbindelse med en søndagsmesse i Kristus Frelseren-katedralen i Moskva 20. mars sa patriarken at enkelte menneskerettigheter er kjetteri, uten at han presiserte hvilke rettigheter han tenkte på.Den ortodokse kirken har imidlertid flere ganger kritisert homofiles rettigheter i vesten, og vært en pådriver for å innføre lover som forbyr "homofil propaganda". — I mange velstående land ser vi forsøk på å etablere ved lov et menneskes rett til ethvert valg, selv de mest syndige som strider med Guds ord, sa Kiril. Han advarte mot at "et globalt kjetteri i form av dyrking av mennesket" kan føre til apokalypse og Jordens undergang. — Derfor må vi forsvare ortodoksien, sa Kiril." De har for eks nylig innført en ny totalitær og frihetsberøvende blasfemilov som innebærer strenge straffer, altså såpass at hadde dette vært i Russland så hadde jeg vært i straffeleir for hva jeg har skrevet her idag... syntes du også det hadde vært riktig? Er det noe vi burde strekke oss etter også i Norge? Burde utviklingen gå i retning mindre personlig frihet? Må si det skremmer meg at det for 25 år siden var under 30% Ortodokse troende i Russland mens siste måling viser at det nå er 72% av befolkningen som har blitt lurt inn i denne ekstremismen. Enda mer skremmende er det at langt over 50% av Russere sier seg helt enig i den politiske innflytelsen kirken nå har fått i Russland og at de er ønsket å være det moralske kompasset for nasjonen. Verden virker altså til å gå baklengs inn i framtiden og det hjelper ikke at selv nordmenn heier disse foreldede anti solidariske doktrinene spydd opp av tidligere tiders kvakksalvere fram som om de skulle være rasjonelt eller positivt på noen måte. Man må jo i det lengste håpe på at disse type hatefulle meninger aldri smitter over på oss og vil influere politikken her Skandinavia, isåfall må vi begynne å gjemme alle ikke-troende sammen med homofile og andre "utskudd" på loftet slik bestefar gjorde med jøder under krigen. Vel bekomme. Kilde: http://www.aftenposten.no/verden/Presten-prylte-mannen-pa-apen-gate-I-Russland-blir-kirken-mektigere-for-hver-dag-53428b.html Endret 7. juli 2016 av Thoto79 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Dette er et juridisk spørsmål - ikke et religiøst spørsmål. Sånne kristenkonservative ekstremt intolerante holdninger ovenfor folk som er annerledes detter ikke ned i hue på folk sånn helt uten videre. Så om ikke trådstarter er religiøst impregnert når han spyr ut tråder som dette, så vet jeg nesten ikke min arme råd hvor man skal begynne å spa her. Siden som jeg mistenkte så var ikke bekymringen dette at datteren ikke visste hva hun gjorde, det bunnet i en mer generell motstand rundt kjønnskifte, transer og homofile. Begynner å bli vant med denne type bigotry her nå og de fortjener svar på tiltale med bjeller på. Så det du sier er at du er mer opptatt av hvem som prater, enn hva som blir sagt? Dette er en genetisk feilslutning, og det er en logisk tankefeil. Du ser nesten ut til å være stolt av at du klarer å tenke så feil. Akkurat det er igrunn latterlig. Det er heller ikke en "ekstremt intolerant holdning" å stille seg kritisk til det juridiske grunnlaget for at en umyndiggjort 19 årig jente med en mental alder på 9 år, kan ta livsendrende beslutninger uten verges samtykke. Det er soleklart at resonnementet ditt er basert på dine egne skylapper og fordommer mot TS - og ikke relevant for selve problemstillingen. Du gir ham alt for mye kred. Jeg syntes i aller høyeste grad det er relevant hvilket hull fordommene spirer ut av for å få satt det i ett perspektiv. Man ser etter ett mønster og kan dermed ofte igjenskjenne om det er ideologisk eller religiøst motivert, evnt bare ignoranse. Og med det kanskje ha ett håp om å kunne forstå hvor det tilsynelatende uforståelige hatet og arrogansen kommer ifra, og dermed få mulighet til å få stoppet påvirkningen som skaper denne grobunnen for hat og fordommer og som slår ut vidtrekkende og gjerne med ett fokus på helt banale ting som utseende og legning på folk man aldri har møtt. Medmennesker kan altså på totalt irrasjonelt grunnlag blitt avskrevet. Det blir jo nesten søtt naivt å tro at dette ble postet på grunnlag av det juridiske, der tror jeg nesten du må ha tjuvlånt tilbake disse skylappene du gav meg Så jeg kan godt ta selvkritikk for å bite på, men overhode ikke for å point them out når jeg først har gjort det. Han det er snakk om her får akkurat som fortjent i min bok, om retorikken er for drøy overlater vi til moderator. Det her er et av de mest paranoide innleggene jeg har lest. Hvorfor er det hat å ikke ville at personer med en svært lav mental alder skal få lov å ta kjønnskifteopperasjon når ikke foreldrene ville det? Å basere sine meninger på trass, pga noe du tror andre mener, er et tegn på noe svært galt. Hadde ikke forundre meg om all galskapen vi ser i dag, stammer ut fra en lignende idiotisk tankegang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Jeg lurer på hvor mange det er som gjennomfører en passkontroll på "dama" før det eventuelt blir noe mer ... Vaksinasjonsbevis burde da vel være viktigere? Hmm? Hva med stamtavle? Ren rase er viktig for enkelte. Hva er det du babler om? Endret 18. juli 2016 av Bruker-406935 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Hva er det du babler om? Jeg kommenterte post #73. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Det her er et av de mest paranoide innleggene jeg har lest. Hvorfor er det hat å ikke ville at personer med en svært lav mental alder skal få lov å ta kjønnskifteopperasjon når ikke foreldrene ville det? Å basere sine meninger på trass, pga noe du tror andre mener, er et tegn på noe svært galt. Hadde ikke forundre meg om all galskapen vi ser i dag, stammer ut fra en lignende idiotisk tankegang. Om du ikke har noe komme med så er det alltid mye bedre å holde helt kjeft. Forøvrig så fant jeg ett intervju eller to med han Breitbart helten din, sympatisk type han Milo..... stor fan eller? Isåfall skjønner jeg litt mer av disse hårreisene innleggene dine om dette er konteksten du legger til grunn.... https://www.youtube.com/watch?v=d1Qao3A4yU4 https://www.youtube.com/watch?v=VhD_JmYNqoY Endret 5. august 2016 av GameOnside Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Hvis autisten har en mental alder på 9 år, så er hun like lite samtykkekompetent som ei 9 år gammel jente som sier ja til samleie med en voksen mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå