Gå til innhold

Mor i sorg - Autistisk datter (mentalt: 9 år) skiftet kjønn, kunne ikke stoppe doktorene fra å lemleste henne

Gjest Bruker-406935

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-406935

Dette går mer på at du ikke sitter med definisjonsretten på hva som er rett og galt for andre mennesker og deres liv. Folk må slutte å blande seg borti hvordan andre folk som ikke gjør en flue fortred organiserer livene sine, ihvertfall om de selv ønsker å fortsette livene sine uten innblanding ifra andre, noe jeg regner med at blant annet du setter pris på. Vise litt storsinn.

Personer med lav mental alder og barn, greier ikke å ta slike avgjørelser selv. Det er en grunn til at foreldre og foresatte eksisterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Total idioti at man i det hele tatt er dum nok til at man starter en diskusjon basert på breitbart som ENESTE kilde.

Du får ringe kvinnen da, eller ta kontakt med henne via linkedin. Både navnet og linkedin kontoen kan du finne via artikkelen.

Ah ha, du har ikke gode kilder, Hva dama mener og hva som er sant har ikke noe med hverandre å gjøre.

Hvorfor ikke linke til KKK sin hjemmeside som en kilde på at svarte er voldelige..

Eller IS sin hjemmeside på at kvinner fortjener å å bli brent levende om de ikke oppfører seg.

Kom med bedre kilder eller drit å å lage en tråd om det. Vi har en side(en ekstrem syk side) side av saken. Ikke noe mer. 

Igjen: kontakt kvinnen det her er prat om, dersom du ikke tror på det de skriver. Det her er hennes opplevelser.

Leste du hva jeg sa, Hva hun tror/mener og hva som er sant har ikke nødvendigvis noe med hverandre å gjøre.

Selv om breitbart bare skriver 100% hva hun sa, er det fremdeles hennes historie, alt hun sier kan være feil, noe kan være feil osv. 

Breitbart er ikke journalister de er propagandister, de er ikke intererserte i å finne sannheten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Total idioti at man i det hele tatt er dum nok til at man starter en diskusjon basert på breitbart som ENESTE kilde.

Du får ringe kvinnen da, eller ta kontakt med henne via linkedin. Både navnet og linkedin kontoen kan du finne via artikkelen.

Ah ha, du har ikke gode kilder, Hva dama mener og hva som er sant har ikke noe med hverandre å gjøre.

Hvorfor ikke linke til KKK sin hjemmeside som en kilde på at svarte er voldelige..

Eller IS sin hjemmeside på at kvinner fortjener å å bli brent levende om de ikke oppfører seg.

Kom med bedre kilder eller drit å å lage en tråd om det. Vi har en side(en ekstrem syk side) side av saken. Ikke noe mer. 

Igjen: kontakt kvinnen det her er prat om, dersom du ikke tror på det de skriver. Det her er hennes opplevelser.

Leste du hva jeg sa, Hva hun tror/mener og hva som er sant har ikke nødvendigvis noe med hverandre å gjøre.

Selv om breitbart bare skriver 100% hva hun sa, er det fremdeles hennes historie, alt hun sier kan være feil, noe kan være feil osv. 

Breitbart er ikke journalister de er propagandister, de er ikke intererserte i å finne sannheten. 

Kvinnen det er prat om er ideologisk på venstresiden, hun vil bare ikke at datteren skal ødelegge kroppen sin. Alle på venstresiden ville vert enige med kvinnen om at det er galt at jenter med mental alder på ni år, gjorde noe slikt for bare få år siden. Hvorfor i alle verden er det så vanskelig å være enig om at det her er galt?!

Lenke til kommentar

Dette går mer på at du ikke sitter med definisjonsretten på hva som er rett og galt for andre mennesker og deres liv. Folk må slutte å blande seg borti hvordan andre folk som ikke gjør en flue fortred organiserer livene sine, ihvertfall om de selv ønsker å fortsette livene sine uten innblanding ifra andre, noe jeg regner med at blant annet du setter pris på. Vise litt storsinn.

Personer med lav mental alder og barn, greier ikke å ta slike avgjørelser selv. Det er en grunn til at foreldre og foresatte eksisterer.

Jeg mistenker at du neppe syntes det er helt greit med kjønnskifte og transer uansett om de har en mental alder på 10 eller 1000.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Jeg mistenker at du neppe syntes det er helt greit med kjønnskifte og transer uansett om de har en mental alder på 10 eller 1000.

Jeg er ingen tilhenger av kjønnskifte, fordi du er gitt noen organer som ikke kan bli reprodusert. Du kan aldri bli den samme dersom du driver å tukler slik de gjør. Ofte blir de sterile også.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Er det ikke morsomt ?

Her er det moren som prøver å stoppe datteren sin fra  å ødelegge seg selv men det er folk på forumet her som er bigots og "neocons" :roll:

Lurer på hvor mange av de som forsvarer jenta nå som hadde reagert som moren hennes om det var snakk om egne familiemedlemmer.

Neimen, der kom jo jaggu gjetebukken brekende ut ifra fjøset sitt også gitt. Bønda våkner til når de får ferten av noe som kan virke til å være utenfor den ariske A4 konfortsonen til dere som lever livet i takt med den religiøse svada.

Tenk om du begynner å tolerere andre folk slik som de utrolig nok tolererer deg a, kanskje vi kunne ha nærmet oss noe slags harmoni her istedenfor denne fornektelsen som bedrives dag ut og dag inn.

Går det bra med deg?

Lenke til kommentar

Jeg er ingen tilhenger av kjønnskifte, fordi du er gitt noen organer som ikke kan bli reprodusert. Du kan aldri bli den samme dersom du driver å tukler slik de gjør. Ofte blir de sterile også.

Hele poenget er at jo de ikke ønsker å være den samme som de nå nettopp er. La dem nå få gjøre hva faen de vil med sin egen kropp, akkurat som du får lov til å male deg inn med styggharry dragetatoeringer om du skulle ønske det. Er ikke det fair, de gjør hva de vil også får du lov til å gjøre det du mener er riktig for deg?

Tror nok det. Case closed.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er det ikke morsomt ?

Her er det moren som prøver å stoppe datteren sin fra  å ødelegge seg selv men det er folk på forumet her som er bigots og "neocons" :roll:

Lurer på hvor mange av de som forsvarer jenta nå som hadde reagert som moren hennes om det var snakk om egne familiemedlemmer.

Neimen, der kom jo jaggu gjetebukken brekende ut ifra fjøset sitt også gitt. Bønda våkner til når de får ferten av noe som kan virke til å være utenfor den ariske A4 konfortsonen til dere som lever livet i takt med den religiøse svada.

Tenk om du begynner å tolerere andre folk slik som de utrolig nok tolererer deg a, kanskje vi kunne ha nærmet oss noe slags harmoni her istedenfor denne fornektelsen som bedrives dag ut og dag inn.

Går det bra med deg?

Går litt bedre nå ja, takk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Hele poenget er at jo de ikke ønsker å være den samme som de nå nettopp er. La dem nå få gjøre hva faen de vil med sin egen kropp, akkurat som du får lov til å male deg inn med styggharry dragetatoeringer om du skulle ønske det. Er ikke det fair, de gjør hva de vil også får du lov til å gjøre det du mener er riktig for deg?

Tror nok det. Case closed.

Jeg er ikke mentalt 9 år gammel, så jeg tattoverer meg aldri. Men det er den jenta, hun kan finne på dumme ting, noe som er grunnen til at alle jenter på 9 år har foresatte som passer på. Det kan ikke være hennes valg, hun er ikke skikket til det. Mange som skifter kjønn angrer på det etterpå, da er kroppen deres ødelagt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Personer med lav mental alder og barn, greier ikke å ta slike avgjørelser selv.

Det er nettopp derfor vi prøver å fortelle deg at du bør stenge denne tråden nå.

Så diskusjon er for hardt for deg? Tipper at folk med lav mental alder og barn som ødelegger kroppene sine, er helt ok for deg. Diskusjon, nei det går over grensen.

Endret av Bruker-406935
Lenke til kommentar

Tråden fungerer uansett som en konseptuell problemstilling. Er det greit at ei jente med mental alder 9 år tar slike valg uten foreldre / veges samtykke? Er det greit at en 9 åring tar et slikt valg uten foreldre / verges samtykke?

Hva vil det si å være umyndig eller umyndiggjort i denne sammenhengen?

Lenke til kommentar

det er galt at jenter med mental alder på ni år, gjorde noe slikt for bare få år siden.

Du har ikke en gang lest hele artikkelen: Jenta har i dag en metal alder på 11 år.

Og hun fryder seg over skjeggveksten sin.

Vel, noen mørkemenn og -damer kommer aldri til å akseptere homofile, lesbiske, bifile og transkjønnede.

"Cause that's the way Jeebus made 'em."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, noen mørkemenn og -damer kommer aldri til å akseptere homofile, lesbiske, bifile og transkjønnede.

Hvis du prøver stigmatisere religiøse som ikke-aksepterende av homofile, lesbiske, bifile og transkjønnede, så gjør du en dårlig jobb når du appellerer til at Jesus har skapt dem slik.
Lenke til kommentar

Jeg syns at moren burde 'mind her own business' da dattera hennes er voksen.

Ja, hun er mentalt tilbakestående kanskje, men hun er fortsatt en voksen og fortjener å kunne bestemme hva som skjer med hennes egen kropp.

Når det er sagt så er det mange som ''går over til det andre kjønn'' og angrer i ettertid, men det rettferdiggjør ikke at moren skal kunne diktere hva dattera skal gjøre med sin egen kropp.

Så hvorfor tror du vi har folk i voksen alder som er umyndiggjort? Tenk deg om neste gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

det er galt at jenter med mental alder på ni år, gjorde noe slikt for bare få år siden.

Du har ikke en gang lest hele artikkelen: Jenta har i dag en metal alder på 11 år.

Og hun fryder seg over skjeggveksten sin.

Det er ikke slik det funker, en person med ulike hemninger slik som autisme, vil ikke øke i mental alder overt tid. Hun er ikke 11 år mentalt fordi det har gått noen år, hun holder seg på 9 uansett hvor lang tid det går.

At alle argumenter mot kjønnsopperasjoner er basert på "at Gud skapte dem slik", er bare tull. Du finner både de med ulike livssyn og ateistisk livssyn som er mot det her. I tillegg vil ikke eksempelvis kristne tro at Gud baserer sine ord på ingen ting, de må bare finne argumentene mot det. Det kan være basert på alt fra samfunnseffekter til effekter på personer.

Lenke til kommentar

Hvis du prøver stigmatisere religiøse som ikke-aksepterende av homofile, lesbiske, bifile og transkjønnede, så gjør du en dårlig jobb når du appellerer til at Jesus har skapt dem slik.

La meg presisere: Det er Jeebus som har skapt de mørke menn og damer til intolerante vesener.

(Hvis du aksepterer teorien om at Jeebus har skapt noe som helst, da. Which I don't.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke slik det funker, en person med ulike hemninger slik som autisme, vil ikke øke i mental alder overt tid. Hun er ikke 11 år mentalt fordi det har gått noen år, hun holder seg på 9 uansett hvor lang tid det går.

Nei, så det som står i Breitbart-artikkelen er ikke til å stole på da?

http://www.breitbart.com/big-government/2016/06/29/hold-mother-cant-stop-doctor-from-mutilating-autistic-daughter-who-wants-to-be-a-boy/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...