oscillator Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hei. Jeg skal starte siste semester med masteroppgaven min til høsten, men ligger bak med 30 studiepoeng for å få omgjort lån til det jeg har krav på av stipend. Er det noen som har tips til fag jeg kan ta ved Universitetet i Bergen? Jeg har sett litt på arbeids- og organisasjonspyskologi som er et 30 poengsfag. Om faget ikke er så vanskelig er jo dette fin måte å oppnå 30 studiepoeng på, men om det er krevende risikerer jeg å ligge bak med 60 studiepoeng. Noen som har tatt arbeids-og organisasjonspyskologi eller har andre fag å anbefale? Faget bør helst ikke være så krevende eller ha obligatorisk oppmøte da jeg må ha hovedfokuset på masteroppgaven min. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Hei! Jeg kan varmt anbefale PED114 - Utdanning i et samfunn i endring (15 stp) og PSANA101 - Innføring i psykoanalyse (15 stp). Er noen år siden jeg tok dem, men tror det var hjemmeeksamen på begge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Se også til Universitetet i Tromsø: De har mange emner du kan ta hjemmefra, og som ikke er så vanskelige. Innføringsemner i filosofi, historie, sosiologi og pedagogikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Forresten, PSANA101 og PED114 går om høsten. For enkeltemner ved UiT, nettstudier, tror jeg det er lokalt opptak. Du slipper altså å vente til neste år med å gå gjennom Samordna Opptak. Her er en link til søknadsweb ved UiT, dine credentials fra UiB-studweb tror jeg funker.https://fsweb.no/soknadsweb/login.jsf?inst=uitMasse lykke til med masteroppgaven! Har vært bakpå med studiepoeng sjøl, så vet at det kan være kjipt. Endret 30. juni 2016 av Slettet+921324 Lenke til kommentar
Potegull Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Kuvi100 er kjempelett, men bare på 10stp. Det var to obligatoriske innleveringer, og de krevde så og si ingenting, de var bare utkast til selve mappen (altså "hjemmeeksamen" som bare skulle være 2000 ord). Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Fristen for nettstudier ved uit gikk ut 1. juni.. noen som vet om man fortsatt kan søke gitt ledige plasser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå