Gå til innhold

Enkle fag ved UIB


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal starte siste semester med masteroppgaven min til høsten, men ligger bak med 30 studiepoeng for å få omgjort lån til det jeg har krav på av stipend. Er det noen som har tips til fag jeg kan ta ved Universitetet i Bergen? Jeg har sett litt på arbeids- og organisasjonspyskologi som er et 30 poengsfag. Om faget ikke er så vanskelig er jo dette fin måte å oppnå 30 studiepoeng på, men om det er krevende risikerer jeg å ligge bak med 60 studiepoeng. Noen som har tatt arbeids-og organisasjonspyskologi eller har andre fag å anbefale? Faget bør helst ikke være så krevende eller ha obligatorisk oppmøte da jeg må ha hovedfokuset på masteroppgaven min. 

 

På forhånd takk.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Hei! Jeg kan varmt anbefale PED114 - Utdanning i et samfunn i endring (15 stp) og PSANA101 - Innføring i psykoanalyse (15 stp). Er noen år siden jeg tok dem, men tror det var hjemmeeksamen på begge. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Se også til Universitetet i Tromsø: De har mange emner du kan ta hjemmefra, og som ikke er så vanskelige. Innføringsemner i filosofi, historie, sosiologi og pedagogikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Forresten, PSANA101 og PED114 går om høsten. For enkeltemner ved UiT, nettstudier, tror jeg det er lokalt opptak. Du slipper altså å vente til neste år med å gå gjennom Samordna Opptak. Her er en link til søknadsweb ved UiT, dine credentials fra UiB-studweb tror jeg funker.

https://fsweb.no/soknadsweb/login.jsf?inst=uit

Masse lykke til med masteroppgaven! Har vært bakpå med studiepoeng sjøl, så vet at det kan være kjipt. 

Endret av Slettet+921324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...