kaaasen Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Så har det uunngåelig hendt. Samboerens iPhone 5S har tatt kvelden. Mest sannsynlig pga. vannskader. Mobilbudsjettet er ikke så veldig stort. Toppen 3000 kroner, kanskje en hundrelapp eller to over. Jeg har lest tester her på tek.no, jeg har tittet rundt på nettet og jeg har tenkt litt etter selv Kvaliteter hun ønsker seg i ny mobiltelefon er et godt kamera, en stor skjerm (type iPhone 6-størrelse +/-) og god lagringsplass. Først tenkte jeg på Nexus 5x, men fant ut at Huawei Honor x5 ville være et bedre kjøp. Så kom jeg på at Huawei Honor 7 nok er en enda bedre telefon. Det jeg er skeptisk til er deres egen vri på Android. Jeg hater hva Samsung har gjort med Android, men nok om det. Finnes det en telefon til 2500-3000 kroner som gir mer valuta for pengene enn en Huawei Honor 7? Det virker jo på mange måter som den innehar alt hva hun ønsker seg, i tillegg til et fint design og et robust ytre. Tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hvis du sjekker rundt på nettbutikkene finner du iPhone 5S til ca 3000. Den er fortsatt en flott telefon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg er hvertfall mer enn fornøyd med min Honor 5x. Kan ikke annet enn å anbefale den. Veldig mye telefon for pengene. Huawei sitt Android-skin tar litt tid å venne seg til, men det går seg for til. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg fikk kjøpt en Huawei Honor 6 til 1800 for ett år siden, og det er det et av de beste kjøpene jeg har gjort. Det blir uten tvil Huawei neste gang også . Jeg ville gått for Honor 7 uten å blunke. 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Tom: Joda, det er fortsatt en grei telefon, men hun har hatt sin i et par år og ønsker seg en større skjerm blant annet nå Lars: Bra at du er fornøyd. Jeg har ikke hørt så mye om Huawei annet enn at de er fremadstormende Kontorstol: Kjekt å høre. Skal notere det bak øret Endret 29. juni 2016 av kaaasen Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 ... Det jeg er skeptisk til er deres egen vri på Android. Jeg hater hva Samsung har gjort med Android ... Løses ganske greit ved å installere en annen launcher. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Tips? Moto g4 plus til 2490,- Tilnærmet ren android + at Motorola er veldig kjappe med oppdateringer. Har selv en moto x play som jeg er kjempefornøyd med. Kjører siste versjon av android, har meget god skjerm, godt kamera og et batteri av en annen verden. Edit: Begge overnevnte støtter hurtiglading (qualcom quick charge) Endret 29. juni 2016 av poffer 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Tips? Moto g4 plus til 2490,- Tilnærmet ren android + at Motorola er veldig kjappe med oppdateringer. Har selv en moto x play som jeg er kjempefornøyd med. Kjører siste versjon av android, har meget god skjerm, godt kamera og et batteri av en annen verden. Edit: Begge overnevnte støtter hurtiglading (qualcom quick charge) Enig eneste den ikke infrir er kravet til "fint design". Metallmbiler som honor 7 f.eks ser mye finere ut i hånda. Jeg har sett litt på Honor 7 lite, mye telefon til 2295,- At den har 13mpix kamera betyr ikke nødvendigvis at det er dårligere enn 20mpix kameraet til honor 7. 1 Lenke til kommentar
cirka Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 "Damemobil"? Er ikke det et noe utgått navn da? Trodde vi snakket om unisex på alt som var nå jeg.... 1 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Kan sterkt anbefale Honor 7. Bra batteritid, build kvalitet, rask fingertrykkavleser, flott skjerm, OK kamera. Ingen store minus med telefonen bortsett fra at den mangler NFC - så Android Pay utgår. Begge brødrene mine har den, og jeg har selv Nexus 5X. Man kan si mye rart om EMUI (Huawei sitt skin), men akkurat i ditt tilfelle kan det være en fordel at de "stjeler/låner" fra iOS. EMUI har feks ikke appskuff, og notifications ligner en hel del på iOS sitt. Tror at en evt overgang til Android vil være enklere sånn sett. Skulle ikke EMUI være hennes kopp av te, så er det naturligvis bare å installere Nova Launcher/Google Now. Annet alternativ som er nevnt er Galaxy A5 som har et fantastisk fint design, og bedre kamera enn honor 7. Dog ikke verdens sprekeste CPU feks.. Endret 30. juni 2016 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå