AfterGlow Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Google har oppgradert satellittbildene av Jorden.Nå kan du studere Google Maps-bildene i enda større detalj Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Det virker ikke som at det har blitt bedre kvalitet her jeg bor. Karmøy. Lenke til kommentar
G Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Karmøy teller høyt på folks ønskeliste 2 Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hvis du vil ha et Google Maps basert tidssluk (mer spesifikt StreetView basert), bør du ta en titt på GeoGuessr 1 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Bamble / Stathelle / Langesund har blitt betydelig bedre. Lenke til kommentar
MooningRobot Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Vet ikke om dette var en feature fra før, men hvis man holder shift og drar på skjermen så blir bildet tiltet i 3D. Dra til en større by, f.eks. Oslo, og prøv. Ser ganske kult ut og funker bra! Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Vet ikke om dette var en feature fra før, men hvis man holder shift og drar på skjermen så blir bildet tiltet i 3D. Dra til en større by, f.eks. Oslo, og prøv. Ser ganske kult ut og funker bra! Tror det har vært tilgjengelig en stund. På mobil kan du bruke to fingre og dra opp eller ned for å tilte Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Fortsatt kornete her jeg bor, men i utkantstrøk hvor det bor mer elg enn folk er vel ikke så høyt prioritert. Regner med at slike som NSA har egne satelitter som kan zoomes ned til millimeter'n i HD. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Fargene synes jeg var bedre men oppløsningen på bildene var ikke noe bedre en før synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå