Fresh Prince Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Hei. Fikk et hyggelig gjensyn med lakrisen i Twist-posen etter mange år, og vil gjerne høre om man finner noe tilsvarende i større utgave, både smak og konsistens? Endret 29. juni 2016 av Fresh Prince Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Nox Kick Kanskje en av disse er det du søker? De selges billig enkeltvis over alt. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Takk, Kick har jeg aldri smakt, så den skal jeg prøve. Går som oftest rett forbi godtedisken. Lakris har jeg også alltid forbundet med smaken av lakrisbåter. Men himmelsk hvor god den i Twist var. Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Takk, Kick har jeg aldri smakt, så den skal jeg prøve. Går som oftest rett forbi godtedisken. Lakris har jeg også alltid forbundet med smaken av lakrisbåter. Men himmelsk hvor god den i Twist var. Jeg synes kick faktisk er bedre... lakrispipen var også god etter hva jeg husker. Båtene smaker ikke bra i forhold. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg elsker lakris, den eneste typen jeg ikke liker er lakrisbåter. Du har noe å glede deg til :-) Lakris-is fra Kulinaris f.eks. Lenke til kommentar
Josef Ølgelig Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Her i tigerstaden selger de twist-lakrisen i løsvekt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Kick er nok mest lik. NOX i de dobbeltbitene har en tendens til å bli seig og hard pga dårlig innpakning og lav omsetning, men NOX i de posene som er blandet med FOX + ROX (?) er gode, kanskje tom. bedre enn kick. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Kick var akkurat det jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå