MrMamen Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Ta på deg joggesko, du skal ut på en lang og spennende løpetur.ANMELDELSE: Drømmefall Kapitler Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg spilte første del og kan ikke si det svarte til forventningene. Det føltes i det store og hele veldig tregt rett og slett, både dialog og gameplay. Veldig synd egentlig, for jeg var en stor fan av Den Lengste Reisen! Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Da har jeg kommet gjennom det. en ting å si VR go wrong ?? venter på norsk utgave nå Lenke til kommentar
Puzzlefuzz Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Flott anmeldelse. Du ble lettere irritert, men fortsatt 8/10. Spillet er herved kjøpt! Lenke til kommentar
Puzzlefuzz Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Glemte å nevne at jeg elsker din avslutning på anmeldelsen, ingen tvil om at du forstår hva dette spillet handler om. Takk for reminderen. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Den lengste reisen er et av favorittspillene mine og gjør meg stolt av å være norsk Oppfølgerene sliter med å følge opp men det er gode spill. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg har en bug i Bok4, får ikke levert tilbake nøklene, inventory vill ikke åpne seg. Har prøvd å reinstallere men samme skjer, regner med at jeg må starte hele boken på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå