Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ha tilbake eksen din

Anbefalte innlegg

Jeg er generelt nysgjerrig på hva du hadde gjort for å få tilbake eksen din, eller hva du har gjort for å få tilbake eksen din? 

Jeg vil helst unngå en debatt om man bør eller ikke bør ta tilbake eksen sin eller forsøke å få tilbake eksen sin. Jeg er mest nysgjerrig på hva du hadde gjort eller hva du har gjort for å få eksen tilbake.

Anonymous poster hash: 99602...a06
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den enkleste måten å få tilbake eksen på er dersom situasjonen er slik at dere fortsatt har kontakt, og ingen har noe seriøst på gang med noen andre. Avhengig av hvordan bruddet oppstod kan dere fortsatt tilbringe tid sammen. Dersom dere ved en anledning gjør det - alene - er det såre enkelt å ende opp med å ha sex. Derifra oppstår "gjensidig" forvirring med "hva er det vi holder på meeeeed....?" hvor du enkelt kan lede henne mot deg, siden hun da etterspør lederskap.

Nei, jeg ville ikke gjort det selv.

Edit: Men har gjort noe lignende flere ganger - da uten målsetningen om å fortsette noe videre forhold.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Jeg er generelt nysgjerrig på hva du hadde gjort for å få tilbake eksen din

Jeg hadde ofret beina mine uten å nøle og ene øyet, hørselen hadde også gått med.

For å si det på en enkel måte så hadde jeg gjort nesten alt. Det som er viktig er å tenke på hvor glad man er i personen, hvis man er glad i personen så ønsker man h*n det beste uten å gjøre mer ut av det. Hun fortjener bedre enn meg.

Lenke til kommentar

Ikke en dritt. Er en grunn til at eksen er eks.

Ok. Jeg har også ekser som jeg ikke har gjort noe for å få tilbake. Men det var ikke det jeg var ute etter å få synspunkter på i denne tråden, det var mer svar fra de som har gjort noe for å få tilbake eksen sin og hva de har gjort. Men takk for svar likevel! :)

Ts

Lenke til kommentar

Slenger meg på post over. Ingen verdens ting. Er det slutt, så er det slutt. Og hvis jeg skal se tilbake på egne opplevelser, så har jeg egentlig gått videre når ting har skjært seg.

Til deg også, så spør jeg ikke om dem som ikke har gjort noe fordi det ble slutt og man var velfornøyd med det. Men takk for svar!

Ts

Lenke til kommentar

Den enkleste måten å få tilbake eksen på er dersom situasjonen er slik at dere fortsatt har kontakt, og ingen har noe seriøst på gang med noen andre. Avhengig av hvordan bruddet oppstod kan dere fortsatt tilbringe tid sammen. Dersom dere ved en anledning gjør det - alene - er det såre enkelt å ende opp med å ha sex. Derifra oppstår "gjensidig" forvirring med "hva er det vi holder på meeeeed....?" hvor du enkelt kan lede henne mot deg, siden hun da etterspør lederskap.

Nei, jeg ville ikke gjort det selv.

Edit: Men har gjort noe lignende flere ganger - da uten målsetningen om å fortsette noe videre forhold.

Har hørt at flere ender opp med å ha et type sexforhold i etterkant med eksen sin. Hadde det selv engang, med den første kjæresten jeg hadde. Det var ikke fordi jeg ville ha henne tilbake, mer fordi vi fortsatt var tiltrukket av sexen men ingen ville ha et forhold.

Har forresten lest litt interessant om det å få tilbake eksen sin, i de tilfellene man vil tilbake til hverandre og har tro på at det er bra. Da anbefales det avstand fra eksen sin i 1-3 måneder og det advares mot å gå inn i et forhold på ny mens kjærlighetssorgen pågår. Hvis man fortsatt vil tilbake til hverandre når kjærlighetssorgen har lagt seg, man har fått en fin hverdag og datet andre mennesker, kan man begynne å tenke på å gå tilbake til hverandre. Det synes jeg var interessant, egentlig.

Ts

Lenke til kommentar

Jeg er generelt nysgjerrig på hva du hadde gjort for å få tilbake eksen din

Jeg hadde ofret beina mine uten å nøle og ene øyet, hørselen hadde også gått med.

For å si det på en enkel måte så hadde jeg gjort nesten alt. Det som er viktig er å tenke på hvor glad man er i personen, hvis man er glad i personen så ønsker man h*n det beste uten å gjøre mer ut av det. Hun fortjener bedre enn meg.

Ok. Interessant! Er dette noe du tenker når kjærlighetssorgen er over og du har gått videre, eller har du kjærlighetssorg? Har dere kontakt?

Ts

Lenke til kommentar

Har kontakt. 5-6 år siden det ble slutt. Har ikke direkte kjærlighetssorg nå lenger. Var min skyld, jeg var ikke frisk. Jeg har teknisk sett gått videre. Som sagt; Hvis man er glad i noen så ønsker man dem det beste.

Meeeeen det er masse forskjellige meninger her, har fått råd om å snakke ut med henne, sende et brev har blitt foreslått så man kan tenke på hva man vil si og få frem ting bedre. Vil ikke det pga diverse private ting.

Edit; "Gått videre" er litt vagt. Jeg kan si så mye som at jeg ikke vil ha ny dame så jeg vet ikke helt om det tels som at jeg har gått videre da :p

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Har kontakt. 5-6 år siden det ble slutt. Har ikke direkte kjærlighetssorg nå lenger. Var min skyld, jeg var ikke frisk. Jeg har teknisk sett gått videre. Som sagt; Hvis man er glad i noen så ønsker man dem det beste.

Meeeeen det er masse forskjellige meninger her, har fått råd om å snakke ut med henne, sende et brev har blitt foreslått så man kan tenke på hva man vil si og få frem ting bedre. Vil ikke det pga diverse private ting.

Ok. 

Har lest at hvis man forstår grunnen til at det ble slutt og vet at disse grunnene er forkastet for godt, kan man ha en god sjanse i stedet for dårlig sjanse. Men dette er når begge to fortsatt har følelser.

Ts

Lenke til kommentar

Jeg er generelt nysgjerrig på hva du hadde gjort for å få tilbake eksen din, eller hva du har gjort for å få tilbake eksen din?

Jeg vil helst unngå en debatt om man bør eller ikke bør ta tilbake eksen sin eller forsøke å få tilbake eksen sin. Jeg er mest nysgjerrig på hva du hadde gjort eller hva du har gjort for å få eksen tilbake.

Det spørs om måten det ble slutt på. Men velger man å gå fra hveandre så er noe galt som mulig aldri kan fikses desverre. Det er hva jeg har lært.

Lenke til kommentar

Det spørs om måten det ble slutt på. Men velger man å gå fra hveandre så er noe galt som mulig aldri kan fikses desverre. Det er hva jeg har lært.

Ja det er ikke alltid det er mulig å gå tilbake. Men veldig mange langvarige parforhold har gjort det slutt 1-2 ganger, så har de ordnet i grunnlaget for brudd og blitt sammen igjen. Mange nevner at starten er verst pga usikkerhetene. Alder spiller sikkert en rolle.

Så lurer på hvordan folk, méd grunner til å få eksen tilbake, har gjort det og kommet frem til at det var noe de ville. Ts

Lenke til kommentar

I mange tilfeller er det nok ren og skjær egoisme, har sett et par tråder her inne som bekrefter det :mellow:

Jeg vil ikke si at det er egoisme å ønske en eks tilbake. Det er bare kjærlighet det. Jeg elsket alle eksene mine høyt. Og det er jeg stolt over å ha gjort. Men det fins alltid en eller annen eks som ikke er fortjent å elske. En av dem burde jeg ALDRI ha elsket!. Er en årsak til at man valgte å være sammen med eksen. Kjærlighet. Men det som jeg har lært meg er at det mest usikre som fins er kjærlighet til en partner. Desverre... Det kan ryke når som helst. Og det kan komme sånn plutselig. Man kan føle at det hele går på at man ikke er pen nok, har bra nok kropp osv. Jeg føler ofte at folk velger partnere etter utseender og kropp og dumper etter det, men jeg har kanskje feil. Men en bra partner blir selv om kroppen og utseende forfaller osv. 

Jeg forstår at man kan ønske eksen tilbake. Jeg har vært inne på tanken selv, men har kommet frem til at eksen min har behandlet meg så lite verdig, og dersom en person ikke setter pris på seg så er det ikke eksen noe å lengte tilbake til heller. Vedkommende er ikke verdt det!. Dersom man lengter tilbake så må det være at man faktisk tror at vedkommende satte pris på seg. Hvis vi skal bruke ordet egoistisk så er det meste egoistisk. Er egoistisk å ønske at en partner setter pris på seg også. For det er en egotanke, men det er vel naturlig å ønske det ;) . Men det å ha en gjensidig connection, der begge to er glade i hveandre, viser omtanke og setter pris på hveandre er en bra connection og drømmen <3. Man drømmer jo om evigvarende kjærlighet for alltid!. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...