bacor Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hei Jeg er som regel en av de som holder meg innenfor komfort sonen min, noe jeg vil forandre på ved å utfordre meg selv. Har fått mitt første jobb (dersom man ser bort i fra telefon salg, haha), et sted jeg kun har basic erfaring med, og gud, som jeg grøsser over det! Å avslå tilbudet lå litt i bakhodet, men trenger jobben så sårt. Beklager for at dette ikke er noen diskusjons tråd, men jeg lurte på om dere kunne komme med noen "words of encouragement"?Har dere prøvd å komme ut av komfort sonen, og hvordan var det? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Å trå utenfor komfortsonen er viktig av flere grunner. - Du utfordrer deg selv og vokser som person - Du lærer noe nytt om deg selv - Det kan føre til at du trår utenfor komfortsonen i andre situasjoner, som igjen kan føre til noe stort og livsendrene Det er lite jeg kan finne negativt med å utfordre seg selv litt. Livet ditt kan ta en ny vending, eller så vil du i verste fall vokse som person og være en erfaring rikere. Lenke til kommentar
bacor Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Å trå utenfor komfortsonen er viktig av flere grunner. - Du utfordrer deg selv og vokser som person - Du lærer noe nytt om deg selv - Det kan føre til at du trår utenfor komfortsonen i andre situasjoner, som igjen kan føre til noe stort og livsendrene Det er lite jeg kan finne negativt med å utfordre seg selv litt. Livet ditt kan ta en ny vending, eller så vil du i verste fall vokse som person og være en erfaring rikere. Det er nok veldig sant, det du sier. Tusen takk! 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Kan ærlig si at omtrent 100% av alle mine beste, i alle fall mest livs- og personlighetsendrende opplevelser har skjedd fordi jeg gikk utenfor komfortsonen. Synes du skal gå 'all in' i den jobben der. Om ting går skeis så finner du nok noe å lære av det også, en erfaring trenger ikke å oppleves som positiv selv om den er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå