Smedsrud Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Se de 30 lekreste, artigste og rareste kabinettene de hadde med til årets Computex-messe.FOTOESSAY: Dette skjedde da verdens beste «casemoddere» fikk frie tøyler Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Tror jeg må fjerne plexiglasset når jeg kommer hjem. PC-en min er stygg Lenke til kommentar
Populært innlegg Bizardo Skrevet 29. juni 2016 Populært innlegg Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Dette er min Endret 29. juni 2016 av Bizardo 15 Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Var noen kule der, men jeg syns de fleste bare hadde en "showcase" følelse, og hovedsaklig viste fram all hardware med noe fancy vannkjøling på toppen. 1 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Mange råe kreasjoner! Men kan dere være så snill å holde der bedre enn "Dette skjedde da"-overskrifter? Det tusen andre måter å lage en overskrift på, som ikke gir hjerneastma til oss som ikke kunsumerer nyheter via Facebook og forsiden på Dagbladet/VG? "Hva skjedde? Mista noen fingeren på båndsaga? Fri for alu?" Nei, det som skjedde var at de laga kabinetter. Skjerp dere med disse oversrkiftene.../rant 5 Lenke til kommentar
Oppvaskbørste Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Mye stygt. Rart hvordan PC'er egentlig ikkr er så spennende inni så da tilsetter man masse unødvendige vifter, vannslanger og lys for å prøve å gjøre det spennende. Selv synes jeg det er finere å se hovedkortet med prosessorkjøler, skjermkortet osv. uten masse fjas Smaken er som baken sa folk. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Mye stygt. Rart hvordan PC'er egentlig ikkr er så spennende inni så da tilsetter man masse unødvendige vifter, vannslanger og lys for å prøve å gjøre det spennende. Selv synes jeg det er finere å se hovedkortet med prosessorkjøler, skjermkortet osv. uten masse fjas Smaken er som baken sa folk. Mye tøft Jeg liker vifter, vannslanger, lys og fjas. Edit: Bizardo awesome kabinett Endret 30. juni 2016 av Disconnected 1 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Mange råe kreasjoner! Men kan dere være så snill å holde der bedre enn "Dette skjedde da"-overskrifter? Det tusen andre måter å lage en overskrift på, som ikke gir hjerneastma til oss som ikke kunsumerer nyheter via Facebook og forsiden på Dagbladet/VG? "Hva skjedde? Mista noen fingeren på båndsaga? Fri for alu?" Nei, det som skjedde var at de laga kabinetter. Skjerp dere med disse oversrkiftene.../rant Er så enig med deg! Har bitcha om det i et par år allerede siden de ble kjøpt opp. Da ble det sensasjonsoverskrifter som bare virker mot sin hensikt. 2 Lenke til kommentar
andreasmb Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Kudos for 56.6k-advarsel. Blast from the past Lenke til kommentar
Shelke88 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Mye kult jeg aldri vil ta meg tid eller klare på første forsøk.. Men dette er messe-PCer for fremvisning, ikke PCer til daglig bruk Jeg hadde ikke tatt meg tiden til vedlikeholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå