Gå til innhold

FOTOESSAY: Dette skjedde da verdens beste «casemoddere» fikk frie tøyler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange råe kreasjoner!

Men kan dere være så snill å holde der bedre enn "Dette skjedde da"-overskrifter? Det tusen andre måter å lage en overskrift på, som ikke gir hjerneastma til oss som ikke kunsumerer nyheter via Facebook og forsiden på Dagbladet/VG?

"Hva skjedde? Mista noen fingeren på båndsaga? Fri for alu?" Nei, det som skjedde var at de laga kabinetter. Skjerp dere med disse oversrkiftene.../rant

• Liker 5
Lenke til kommentar

Mye stygt.

Rart hvordan PC'er egentlig ikkr er så spennende inni så da tilsetter man masse unødvendige vifter, vannslanger og lys for å prøve å gjøre det spennende.

Selv synes jeg det er finere å se hovedkortet med prosessorkjøler, skjermkortet osv. uten masse fjas

Smaken er som baken sa folk.

Lenke til kommentar

Mye stygt.

Rart hvordan PC'er egentlig ikkr er så spennende inni så da tilsetter man masse unødvendige vifter, vannslanger og lys for å prøve å gjøre det spennende.

Selv synes jeg det er finere å se hovedkortet med prosessorkjøler, skjermkortet osv. uten masse fjas

Smaken er som baken sa folk.

Mye tøft

Jeg liker vifter, vannslanger, lys og fjas.

Edit: Bizardo awesome kabinett :w00t:

Endret av Disconnected
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange råe kreasjoner!

Men kan dere være så snill å holde der bedre enn "Dette skjedde da"-overskrifter? Det tusen andre måter å lage en overskrift på, som ikke gir hjerneastma til oss som ikke kunsumerer nyheter via Facebook og forsiden på Dagbladet/VG?

"Hva skjedde? Mista noen fingeren på båndsaga? Fri for alu?" Nei, det som skjedde var at de laga kabinetter. Skjerp dere med disse oversrkiftene.../rant

Er så enig med deg! Har bitcha om det i et par år allerede siden de ble kjøpt opp. Da ble det sensasjonsoverskrifter som bare virker mot sin hensikt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...