Åsmund Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Joda jeg drakk meg drita full for første gang, husker alt og var ikke fyllesjuk men blei ialefall nekta servering. 20 år foresten. Jeg så de andre mindre fulle hadde det forferdelig artig men humøret mit steig liksom ikke. Kan det ha noe med humøret jeg var i før jeg blei full, eller at jeg drakk for mye på fårspill, slik at jeg måtte drikke veldig mye for å ikke senke hømøret liksom? Endret 24. november 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hmm, kan ha noe med hvem du drakk sammen? og joda, hviklet humør du var før du begynte å drikke.. så var det vel for få najse damer der Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 få av de ja. er egentlig ei jeg vil ha for tiden og andre damer selv fine ligger i baklyset. slikt går vel alle igjennom noen ganger i livet. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hehe, det der skjer for ofte.. hehe.. bare dra med deg hu du vil ha neste gang så blir nok humøret på topp. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 jepp jepp Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Joda jeg drakk meg drita full for første gang, husker alt og var ikke fyllesjuk Hvis du husker alt og ikke var fyllesjuk, da har du ikke drukket nok Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Alkohol er IKKE synonymt med morsomt!!! Noen av det dårligste humøret i mitt liv har jeg hatt beruset. Blir av en eller annen grunn ofte krangel med dama i fylla. Om det er morsomt kommer an på humør før du drikker, de du drikker med, formen, feste, og mest av alt at du ikke krangler eller sloss med noen. Sånn er d for meg hvertfall Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har aldri vært ordentlig deppa egentlig når jeg har drukket. Har utrolig feste-venner som alltid får meg i godt humør når jeg drikker, så jeg har aldri hatt det problemet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Man blir nedfor hvis man drikker for mye for fort. Når du plutselig ikke greier å feste blikket på et fast punkt på veggen, og tapeten begynner å flyte utover. Da blir hvertfall jeg veldig stille og rolig. Men så er det stort sett like før jeg henger på dass og roper på elgen da også : Har ikke vært skikkelig spy-drita på over ett år nå, og det gjør meg faktisk INGENTING. Er greit å bare kunne drikke og gi seg når man føler det er nok. Bli godt brisen, men ikke så sørpe full at du ikke greier å gå. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) jeg klarte å gå..men jeg husker jeg ikke klarte å danse..jeg datt innat veggen hele tiden, så skulle jeg sette meg ned igjen. klarte ikke helt å treffe stolen heller. foresten drakk jeg ganske fort også Endret 24. november 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Joda jeg drakk meg drita full for første gang, husker alt og var ikke fyllesjuk Hvis du husker alt og ikke var fyllesjuk, da har du ikke drukket nok hmmm. vet ikke helt jeg. min søndag (i forigårs): Våknet sjokkert opp på et hotel i byen (bor i byen), husket ikke noe som helst og sjuk som ei øgle + hotelregning på gulvet.. helt forjævlig. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det hjelper bra på humøret å ha bra drikkekamerater - det er jo ikke sånn at du automatisk blir i knallhumør så fort du blir drita. Jeg synes det er mye mer digg å drikke til du blir bra brisen, "godform". Det er jo ikke noe spesielt kult å ikke kunne gå, eller stå oppreist - da ender det med roping etter æljen for min del. Jeg gjør ikke sånt mer. Lenke til kommentar
OuO Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg kom nettop hjem fra byen. Er ganske "happy" nå, for meg er det iallefall slik at når promollen kommer over en viss grense så synker humøret igjen. Slik jeg er nå er akkurat passe. Klarer til og med og skrive sånn noenlunde. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 På telttur var det en som i fylla prøvde å klatre nedi ryggsekken min. Han var helt sikker på at det var soveposen hans, og det var umulig å overtale'n. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 På telttur var det en som i fylla prøvde å klatre nedi ryggsekken min. Han var helt sikker på at det var soveposen hans, og det var umulig å overtale'n. Da har man no morro å snakke om dagen etter på man må prøve å finne balansen, og fylle med folk man liker å fylle med.. ikke slike jenter som griner etter første korken Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Det hjelper bra på humøret å ha bra drikkekamerater - det er jo ikke sånn at du automatisk blir i knallhumør så fort du blir drita.Jeg synes det er mye mer digg å drikke til du blir bra brisen, "godform". Det er jo ikke noe spesielt kult å ikke kunne gå, eller stå oppreist - da ender det med roping etter æljen for min del. Jeg gjør ikke sånt mer. Må si meg enig der. Etter å ha vært gjennom en grøftefyll uten sidestykke natt til 17.mai (russefeiringen 03), har jeg blitt helt avholds. Det å bli servert drikke du ikke vet hva inneholder fra kompiser er ikke akkurat et sjakktrekk. Til tross for at jeg sluttet å drikke etter klokka 19.00, ble jeg helt kanon utpå kvelden. Selvbeherskelsen sank eksponesiellt med tiden... Etter klokka 23.00 husker jeg ikke en dritt. Utrolig ubehagelig å vokne klokka 09.00 på nasjonaldagen med klærne fulle av gryn (som jeg ikke visste var mine eller skyltes et veddemål om væpna ran i fylla?!), en overhengende fare for å være "bankerupt", og uten noen som helst oversikt over nattens hendinger ... Nei, fra nå av får jeg klare meg med et par flasker annanasbrus ved ulike festeligheter! Aldri mer kanonfyll for min del- det er skumle greier... Endret 2. desember 2003 av ostenXX Lenke til kommentar
alexio Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Alkohol er IKKE synonymt med morsomt!!! Noen av det dårligste humøret i mitt liv har jeg hatt beruset. Blir av en eller annen grunn ofte krangel med dama i fylla. Om det er morsomt kommer an på humør før du drikker, de du drikker med, formen, feste, og mest av alt at du ikke krangler eller sloss med noen. Sånn er d for meg hvertfall tell me about it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå