gorsol Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Danskene i Playdead gjør det igjen.ANMELDELSE: Inside Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Ser det ikke kommer ut før 7. juli :/ Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Et av de bedre spill jeg har spillt i år. Lenke til kommentar
mogie Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Et av de bedre spill jeg har spillt i år. Absolutt! Ble helt oppslukt av atmosfæren.. og for ikke snakk om LYDEN! Lyden er helt fantastisk i dette spillet og spiser deg fullstendig opp. Avslutningen på spillet er noe bisarr og utrolig original syns jeg. Forstår anmelderen med at man føler seg litt tom men spørrende når man har fullført det. Har i ettertid gravd etter historien på nettet, men utviklerne er lure nok til å ikke ha noen historie (selv om du så gjerne skulle fått en forklaring på ulike ting!) Det er et helt annet nivå enn Limbo og mye mer detaljert. Det ut kom på PC/Steam for mange uker siden. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Spilt gjennom en gang, klør i fingra når jeg skumleser anmeldelsen. Kommer til å bli spilt gjennom flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå