Cthulhu Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Når ikke selfiestanga holder mål.Selfiedrone med ansiktsgjenkjenning er din private paparazzo Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 "selfies" jeg spyr :-P Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Meh. Ingen video eller bilder fra selve kameraet. Kun en reklamevideo filmet med kamera som åpenbart er bedre enn den dronen blir å ha. Blir garantert verre enn GoPro sin kvalitet, og da blir det jo igrunn uinteressant da den fortsatt er "OK" på det beste. Lenke til kommentar
FredBus Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Irriterende at den markedsføres som noe du kan ta med rundt på fest eller med venner. Er jo direkte farlig, bare tenk på hva en slik propell kan gjøre om den treffer noen i ansiktet. Derfor tenker jeg også at dette kommer til å bli en flopp. Lenke til kommentar
hanshaga Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Er jo direkte farlig, bare tenk på hva en slik propell kan gjøre om den treffer noen i ansiktetEr samme propell som på innendørs RC-helikoptere som selges hos Biltema, Clas Ohlson med flere. Propellene veier bare noen få gram og er i tillegg leddet, så det blir vel knapt et rift i huden av et sammenstøt. Lenke til kommentar
killronan Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Som med alle andre slike primitive følg-meg-droner så kommer den til å kræsje inn i noe eller noen etter maks tjue sekunder og så er moroa definitivt over. Synd de ikke viser det på reklamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg