Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor høy minnebåndbredde får/greier du i Sandra Max 3?

Ta med dette (med innstillinger):

-Hovedkort

-CPU

-RAM

-Bedre NB-kjøling/mods?

Mitt resultat:

-Abit NF7-S 2.0

-XP2400+ @ 229x11 (2480) 2v

-2x256 GeIL Value 3200 @ 2-3-2-11 2,9v

-Ikke stabilt!

*Edit: Også greit om dere tar med om dette er stabilt eller max.

sandra.jpg

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

254 FSB?!?!! Hva****, Tro hva du kunne klart med Forman's BH5 brikker.. 2-2-2-11 @ 250fsb hadde gjort seg :)

*EDIT*

Du ligger ~450 poeng forran meg i 3dmark2001 ;) skal nok ta deg! Orker du ramse opp hvilken hw du kjører og hvilke settings du bruker når du får den scoren? Jeg kjørte [email protected](218*11), 2*256geil gd i sc, r9500@r9500pro378\317 og abit nf7-s når jeg fikk 16110..

Endret av menT4l
Lenke til kommentar
254 FSB?!?!! Hva****, Tro hva du kunne klart med Forman's BH5 brikker.. 2-2-2-11 @ 250fsb hadde gjort seg :)

Dette er MAX jeg klarer (vel, fikk kjørt på 255 også, men ikke lagret), og veldig ustabilt (vet ikke grensen til kortet pga. minne). Men kortet er vel kanskje noe bedre enn formann sitt ja. :)

Lurer på hva jeg kunne klart med moddet kort, bedre timings og høyere multi ja.

Edit: Ang. 3DMark: Det meste står vel i compareurl'en. Skal klare bedre score enn denne altså! Vil gjerne ha litt konkurranse fra en annen med 9500pro (er dårlig med det her). :)

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar

Dette er MAX jeg klarer (vel, fikk kjørt på 255 også, men ikke lagret), og veldig ustabilt (vet ikke grensen til kortet pga. minne). Men kortet er vel kanskje noe bedre enn formann sitt ja. :)

Lurer på hva jeg kunne klart med moddet kort, bedre timings og høyere multi ja.

Edit: Ang. 3DMark: Det meste står vel i compareurl'en. Skal klare bedre score enn denne altså! Vil gjerne ha litt konkurranse fra en annen med 9500pro (er dårlig med det her). :)

Jeg har ikke noe problemer med å kjøre 250 FSB.. men jeg publiserer ikke scores uten at de er stabile og cpu interface er enabled.

Kjører du med cpu-interface enable eller disable?

Problemene begynner når man skal over 230 FSB med 11 eller over i multi, og over 1.85vcore med cpu-int enable. Beste jeg har klart hittil er 228.. målet er 240+

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe problemer med å kjøre 250 FSB.. men jeg publiserer ikke scores uten at de er stabile og cpu interface er enabled.

Har da cpu int. enabled ja. :)

Vet jo ikke hva hk'et virkelig klarer stabilt, har for dårlig ram, cpu og kjøling.

Problemene begynner når man skal over 230 FSB med 11 eller over i multi, og over 1.85vcore med cpu-int enable. Beste jeg har klart hittil er 228.. målet er 240+

Beste du har klart primestabilt eller stabilt nok for en runde 3DMark?

Lenke til kommentar

Har da cpu int. enabled ja. :)

Vet jo ikke hva hk'et virkelig klarer stabilt, har for dårlig ram, cpu og kjøling.

Beste du har klart primestabilt eller stabilt nok for en runde 3DMark?

228 er ikke primestabilt.. men den kjører 3d. Skal jeg ha den skikkelig stabil så må jeg ned på 227. Jeg har prøvd å kjøle ned NB til rundt 0c, og jeg har prøvd med 1.9vdd uten hell. Skal prøve å mate kortet med 3.7v, 5.5 og 12.7 snart.. mulig det hjelper. Det hadde vært dritkult å klare 245*11 3dstabilt.. men regner ikke med at jeg kommer til å klare noe i nærheten av det. Så fort jeg kommer over 1.8-1.9vcore så nekter kortet å kjøre høy FSB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...