PV7 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hei! Har sluttet å spille konsoll og sparer nå til ny PC, må derfor selge min ganske nye xbox one. Har en kontroll, Just Cause 2 og 3, GTA V, FIFA 15, FIFA 16, FORZA 5, Tomb Raider Definitive Edition, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Og masse gold gratis spill som Thief, Worms Battlegrounds, World of Tanks, Idarb. Og ett Tritton headset som kan brukes både til PC og Xbox one. Er det noen som har peiling på hva jeg kan få for dette? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Sjekk på Finn hva andre med lignende pakke legger det ut for og sett prisen deretter. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Legg sammen alle prisene, basert på dagens nypris selvsagt, og trekk fra 30%. 1 Lenke til kommentar
cYlo Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Endret 29. juni 2016 av cYlo Lenke til kommentar
cYlo Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Endret 29. juni 2016 av cYlo Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Legg sammen alle prisene, basert på dagens nypris selvsagt, og trekk fra 30%. Høres optimistisk ut, spill i slike pakker taper seg mer i verdi i mine øyne. AtW 1 Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Med tanke på at man kan kjøpe ny xbox for 1799 med FIFA 16 så ville jeg ikke lagt den ut for mye over 2000, vel å merke hvis det er 500gb-versjonen. Er endel som vil ha mer på finn, men de blir ikke solgt. De fleste vet nok om ONE s/scorpio nå så det gjør endel med pris/etterspørsel. Ga selv 1800 for min med ca de samme spilla uten headset, men med to kontroller. Endret 29. juni 2016 av OleJohnny15 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Jeg fikk ihvertfall 1800 for min 500GB inkludert ett Turtle Beach PX4 headsett. VIlle bli kvitt den kjappest mulig før folk går villmann og kvitter seg med sin gamle til fordel for Slim utgaven Endret 29. juni 2016 av Mala Lenke til kommentar
yabadaba Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Hei! Har sluttet å spille konsoll og sparer nå til ny PC, må derfor selge min ganske nye xbox one. Har en kontroll, Just Cause 2 og 3, GTA V, FIFA 15, FIFA 16, FORZA 5, Tomb Raider Definitive Edition, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Og masse gold gratis spill som Thief, Worms Battlegrounds, World of Tanks, Idarb. Og ett Tritton headset som kan brukes både til PC og Xbox one. Er det noen som har peiling på hva jeg kan få for dette? Tusen takk for svar! Alle digitale spill inkludert de du har fått gjennom Games with Gold er digitale spill som er knyttet til din gamertag og ikke Xbox, så de vil bli verdiløse hvis du selger den dessverre. Derfor burde du kun selge Xboxen sammen med de spillene du har på disc. Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg slet litt med å få solgt min tidligere i år for 2400 med 500gb harddisk og omtrent 5-6 spill. Det gikk til slutt, men jeg måtte vente litt før noen tok den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå