AfterGlow Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Google tester ny funksjon som lar deg sjekke farten med en søkefrase.Snart kan du trolig sjekke Internett-hastigheten din direkte fra Googles søkemotor Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Selv ser jeg dette som litt idiotisk. http://www.tek.no/artikler/erik-har-fatt-norges-raskeste-bredband/168259 Da 10 gigabit finnes det knapt måleutstyr (Programvare på) som kan måle riktig hastighet. Så er det lite vits med virtuell interligens? Selv om utvikling er bra, <<mål Internett-linjen min>> Du har nå 500 mbit hastighet ned og 500 mbit opp Ble målt i norge (speedtest) Dukker opp som søkeresultat. Hehe. Lenke til kommentar
v1sper Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hoho, ukas mest cheesy artikkelbilde! 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Synes speedtest.net fungerer greit, men synd at det kjører java, skulle likt å sett det i HTML5 (pingtest.net også) Lenke til kommentar
helgeeik Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Synes speedtest.net fungerer greit, men synd at det kjører java, skulle likt å sett det i HTML5 (pingtest.net også) testmy.net Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Synes speedtest.net fungerer greit, men synd at det kjører java, skulle likt å sett det i HTML5 (pingtest.net også) http://beta.speedtest.net ? 1 Lenke til kommentar
halsn Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 For min del synes jeg det er lettere å bare skrive nettfart.no og trykke på ''start testen'' 1 Lenke til kommentar
Skybert_1 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Kanskje sjekke litt for skrivefeil i underoverskrift?? Veit det går litt fort, men må være lov å si ifra Lenke til kommentar
VampireLord Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Det er ikke muligheten som er noe galt med, det er bare at de (som alle andre) ønsker å kategorisere disse brukerne som er interessert i dette, for så å selge de til ISP'er over hele verden i annonser. Google kan nå lese eposten din, de kan se ansiktet ditt på youtube, de kan lese dine daglige beskjeder på google+, de kan se hva du søker på, og nå skal de vite om du er en potensiell annonsefigur for dette også. Endret 30. juni 2016 av VampireLord Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Jaja, Google begynner å ta innpå Bing nå. Først sangtekster og nå dette. Lenke til kommentar
Romain Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Må man skrive det feil for at det skal virke? Det skrives tross alt internettlinjen. Det er ikke et vanskelig ord å lese, og burde derfor ikke deles opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå