Jihadinmymind Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har planer om å byte ut min gamle compaq 19" tommer til Jul med en LCD 17". Jeg har en prisklasse på ca. 2500 - 3500. Noen som vet om noe bra? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hvis du skal bruke skjermen til spilling (noe jeg regner med siden du ligger den på gamer-delen) ville jeg heller brukt pengene på en bra CRT skjerm (og fortsatt hatt litt penger igjen) enn en LCD. CRT skjermenne er fortsatt en del bedre enn LCD til når det gjellder spilling. Du børr uansett sjekke ut Hardwares anbefalinger her Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det finnes mange gode LCD skjermer på markedet.. Dersom du skal spille med denne skjermen må du nok ned i en 15" for å nå din prisklasse. Jeg sitter selv på en Hyundai Q17S som er en utmerket skjerm til spilling. Denne koster rundet 4000kr og er over det du opgav desverre. Se litt rundt på spesifikasjonene og finn oppdateringshastigheten. 16ms er et must dersom du skal spille på skjermen.. Det var mye prat om en 17" Hansol skjerm for en stund tilbake. Denne skulle nok passe. Eneste minus med den var at den manglet DVI kontakt. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 tomshardware har nylig kjørt en test av LCD-skjermer. ikke gå for 16ms selv om folk sier det er "et must", disse har visstnok endel færre farger osv. men ta deg igjennom testen på tomshardware så blir du kanskje litt klokere. selv tenker jeg på å investere i en Hercules ProphetView 920 Pro DVI Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja dette er en feilpost. Trådstarter: lag en ny tråd i skjermer / skjermkortforumet (hardware) så får du hjelp Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jg tenkte at det skulle være en spille LCD skjerm men okay! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå