Rustymagus Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 For Honor er både hardt og brutalt, men kontrollene trenger litt tilvenning.SNIKTITT: For Honor Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Er det bare jeg som synes dette spiller virker gørr kjedelig? Så hjelper det ikke akkurat at det står ubisoft på det heller, brent meg på nok ubisoft over årene. 2 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Er det bare jeg som synes dette spiller virker gørr kjedelig? Så hjelper det ikke akkurat at det står ubisoft på det heller, brent meg på nok ubisoft over årene. Agreed, for eksempel det eneste som stopper meg fra Heroes 7 er ubisoft, blitt scammet for mange ganger. Står over den her for med tålmodighet kan vi se frem til Mount & Blade 2 Bannerlords Endret 29. juni 2016 av Gunman1986 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Synes det ser konge ut jeg. Men er redd jeg blir skuffet over gameplay mekanismen. Tidligere så det ut som om du hadde mye mer kontroll på sverdet en i nyere demo av spillet. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) [klipp]Men er redd jeg blir skuffet over gameplay mekanismen. Tidligere så det ut som om du hadde mye mer kontroll på sverdet en i nyere demo av spillet. Helt enig i dette. Ifjor i multiplayer så det ut et som et innovativt, intuitivt og intenst kampsystem. I år (singleplayer) så det mye mer arcade (Ryse) ut. Karakterene virket også mer endimensjonale/karikerte. Jeg forstår det slik at dette skal releases på både konsoll og pc. Artikkelforfattere har tydeligvis testet det på konsoll. Sikkert bra mtp force feedback, men kan det være at kontrollene på pc er bedre? Endret 29. juni 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå