Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 God morgen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Med det sammen som jeg så bilde tenkte jeg Helene! Og det var ikke feil. Dette bildet like jeg godt. De steiner og blomster som du er tatt frem på bilde kled det kjempe bra. Super ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Med det sammen som jeg så bilde tenkte jeg Helene! Og det var ikke feil. Dette bildet like jeg godt. De steiner og blomster som du er tatt frem på bilde kled det kjempe bra. Super Hei! Ja , ofte er det lett å se på et bilde hvem som er fotografen. Jeg bruker å tippe før jeg åpner og ser. Ofte er det riktig, men av og til blir jeg overrasket. Dette bildet er nok litt min stil ja Tusen takk skal du ha for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Et nydelig utsnitt. Flott kvalitet med mange fine detaljer. Mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Ser ut til at du får en god dag Helene, i all fall ut fra bildet å dømme som er fint komponert med speilingen samt lavt skydekke i horisonten. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Fint "Helene-bilde"! Liker! 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Flot natur ..vejret ser lidt trist ud :-) 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Fin morgenstemningsrapport med lavt skydekke over speilblank sjø Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Flott bilde med fin forgrunn , skarp og med masse fine og fargerike detaljer . Flott også med det disige skydekket i bakgrunnen som solen titter igjennom og speiles i sjøen . Gjorde et forsøk på å rette opp bildet , trærne heller på begge sider . Men da forsvant så mye av bildet at vitsen med slik vidvinkel ble borte . Så lenge det er så lite og i bakgrunnen er det ikke så plagsomt . Mvh Alec Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Her får du til og med betongklossene til og bli severdige. Flott og velkomponert dis-bilde. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Tusen takk for alle vennlige ord i dag! Dagen ble riktig fin den! Bildet lider litt av å være tatt med vidvinkel 14mm, men det går visst an å rette litt på det, uten at jeg har lært meg det enda. Nå må jeg legge meg! God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg