Ragnar Skj Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Rorbu-ferie på Vega Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Flott "prospektkort" fra Vega! Supre farger og en veldig bra komposisjon gjør bildet severdig. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Pande Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Rene postkortet, som Fredrik er inne på. Skarpt og fint og en fin dokumentasjon fra Helgelandskysten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Nydelig kystlandskapsbilde , flott komponert skarpt med fin naturlig fargepalett og et fint lys . Bildet er fin reklame for stedet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Ja takk! Det tar jeg gjerne! Nydelig sted som står på sommerens plan Flott bilde! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg har syklet langs Helgeland kysten og hade veldig lyst å far til Vega, når jeg ser det flotte bildet din, angre jeg at ikke vi tokk ås tid til det. Kjempe fin Ragnar, skarp og flott bilde.? Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Både komp og farger svært tiltalende her Ragnar. Den røde bebyggelse fint opp mot havbunnen. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Flott "prospektkort" fra Vega! Supre farger og en veldig bra komposisjon gjør bildet severdig. Mvh Fredrik Takker for det Fredrik ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Rene postkortet, som Fredrik er inne på. Skarpt og fint og en fin dokumentasjon fra Helgelandskysten. Du begynner vel å lengte "hjemover" nå ? Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Nydelig kystlandskapsbilde , flott komponert skarpt med fin naturlig fargepalett og et fint lys . Bildet er fin reklame for stedet . Mvh Alec Takker for dine gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Ja takk! Det tar jeg gjerne! Nydelig sted som står på sommerens plan Flott bilde! Planene er vel snart klare kan jeg tenke meg. God opplevelses- og fototur - og takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg har syklet langs Helgeland kysten og hade veldig lyst å far til Vega, når jeg ser det flotte bildet din, angre jeg at ikke vi tokk ås tid til det. Kjempe fin Ragnar, skarp og flott bilde.? Det kommer vel flere muligheter, umulig å få med seg alt på en tur vet du. Takk for hyggelig tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Både komp og farger svært tiltalende her Ragnar. Den røde bebyggelse fint opp mot havbunnen. Mvh Ibn Takk for hyggelig kommentar Ingvald ! Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Velkomponert rorbuidyll, fint med grunna i forgrunnen, været er nesten for fint..noen stemningsskyer på himmelen hadde gjort seg Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Velkomponert rorbuidyll, fint med grunna i forgrunnen, været er nesten for fint..noen stemningsskyer på himmelen hadde gjort seg Mvh Oddmund Riktig som du sier, noen skyer på himmel ville skapt mer liv i bildet. Takk for at du ville kommentere bildet Oddmund ! Skj Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Klar himmel, sol, vann og rorbuer, hva mer kan man ønske seg? Jo, et vakkert komponert bilde, og det fikk vi her. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Ett fint bilde fra en idyllisk plass. Vannet er jo så klart som det nesten bare er i Nord Norge. Vakkert ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Klar himmel, sol, vann og rorbuer, hva mer kan man ønske seg? Jo, et vakkert komponert bilde, og det fikk vi her. Her er vel kommentaren nesten bedre enn selve bildet ? Hjertelig takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Ett fint bilde fra en idyllisk plass. Vannet er jo så klart som det nesten bare er i Nord Norge. Vakkert ! Mvh. Rolf Det er et vakkert land vi lever i, og for oss fotointeresserte er det mye "å ta av". Takker for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg