Gå til innhold

GTX 1080 ASUS Vs MSI Vs Zotac


ilalo

Anbefalte innlegg

Har du fått kortet eller venter du på det?

Så på det jeg også,men siden jeg hadde gainward kort for noen år tilbake og problemer med det da så fristet ikke det så veldig

Håper sd er fornøyd eller blir fornøyd med kortet ditt :)

 

Irriterer meg at jeg ikke klarer å bestemme meg,hadde et lite håp pm at noen ville banke litt vett i hodet på meg her,hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du fått kortet eller venter du på det?

Så på det jeg også,men siden jeg hadde gainward kort for noen år tilbake og problemer med det da så fristet ikke det så veldig

Håper sd er fornøyd eller blir fornøyd med kortet ditt :)

 

Irriterer meg at jeg ikke klarer å bestemme meg,hadde et lite håp pm at noen ville banke litt vett i hodet på meg her,hehe

Nei ikke enda, så kan fortsatt ombestemme meg :) Men lagt inn ordre og beløp er trekt/reservert.

Eneste skjermkort jeg har opplevd problemer med er zotac, så de holder jeg meg unna. 

Endret av per parker
Lenke til kommentar

Betryggende å høre,hehe

Da tenker jeg at jeg venter med å løpe ned...tror jeg,hehe

Mhm.

Tenkte jeg skulle nevne nå at vedkommende fikk til å overklokke MSI kortet til 2,1 Ghz etter at jeg var innom idag. Spillene fungerer langt bedre nå (ingen blåskjerm) og han har endelig fått på plass Windows 10.

Han sier det fortsatt ikke støyer nevneverdig men jeg kunne høre en svak viftesus på telefonen når jeg pratet med ham så trolig blir kortet varmt og det høres "litt" men det var vel ikke irriterende som noen vifter er kjente for.

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingen og bra at kompisen din hørte på deg :D 
Håper han er superfornøyd med kortet sitt og win10,hehe

Tror som sagt jeg venter til Komplett enten sender MSI kortet eller ASUS kortet
skal ikke lyve,det brenner i lommeboken og frister å løpe ned på senteret,hehe

Lenke til kommentar

He he, med tanke på at jeg har et snevert budsjett er penger litt viktigere for meg for tiden, tok faktisk heller imot 1000 kroner enn et 980 kort som takk for hjelp med malware ( har jo kunnet solgt det for mer, men følte det ble feil ) , å være pappa til tvillinger er definitivt en kostbar affære men utrolig gøy da...

 

Men ja, 1080 er et godt kjøp, bare litt dyrt...

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

 

Har du fått kortet eller venter du på det?

Så på det jeg også,men siden jeg hadde gainward kort for noen år tilbake og problemer med det da så fristet ikke det så veldig

Håper sd er fornøyd eller blir fornøyd med kortet ditt :)

 

Irriterer meg at jeg ikke klarer å bestemme meg,hadde et lite håp pm at noen ville banke litt vett i hodet på meg her,hehe

Nei ikke enda, så kan fortsatt ombestemme meg :) Men lagt inn ordre og beløp er trekt/reservert.

Eneste skjermkort jeg har opplevd problemer med er zotac, så de holder jeg meg unna. 

 

 

Hva slags problemer var det snakk om? 

Lenke til kommentar

Skjønner deg ganske så godt,er selv far til en liten jente på snart 2 år
så kan selv tenke meg hvor stram pengebruken må være når du har tvillinger
Både jeg og damen var heldig med tanke på feriepenger og skattepengene så jeg fikk lov til å oppgradere pcen litt :) 

Gleder meg som en unge til å endelig kjøre the witcher 3 på maks :) 

Du får holde meg oppdatert ang kortet ditt om du husker når du får tid osv :) 

Lenke til kommentar

 

 

Har du fått kortet eller venter du på det?

Så på det jeg også,men siden jeg hadde gainward kort for noen år tilbake og problemer med det da så fristet ikke det så veldig

Håper sd er fornøyd eller blir fornøyd med kortet ditt :)

 

Irriterer meg at jeg ikke klarer å bestemme meg,hadde et lite håp pm at noen ville banke litt vett i hodet på meg her,hehe

Nei ikke enda, så kan fortsatt ombestemme meg :) Men lagt inn ordre og beløp er trekt/reservert.

Eneste skjermkort jeg har opplevd problemer med er zotac, så de holder jeg meg unna. 

 

 

Hva slags problemer var det snakk om? 

 

Ustabilt og kræsjet hele tiden. (testet med annet skjermkort som fungerte helt fint, med de samme driverne.) 

Men det mest skuffende var at når jeg kontaktet zotac, så var det ingen reklamasjon etter ett år.

Det var ett 570 kort. Så jeg endte opp med og kjøpe ett 680 kort en måned før 700 serien ble lansert og har vært forbannet på zotac siden, ikke mer av det merke i min pc  :)

 

Lenke til kommentar

 

 

Har du fått kortet eller venter du på det?

Så på det jeg også,men siden jeg hadde gainward kort for noen år tilbake og problemer med det da så fristet ikke det så veldig

Håper sd er fornøyd eller blir fornøyd med kortet ditt :)

 

Irriterer meg at jeg ikke klarer å bestemme meg,hadde et lite håp pm at noen ville banke litt vett i hodet på meg her,hehe

Nei ikke enda, så kan fortsatt ombestemme meg :) Men lagt inn ordre og beløp er trekt/reservert.

Eneste skjermkort jeg har opplevd problemer med er zotac, så de holder jeg meg unna. 

 

 

Hva slags problemer var det snakk om? 

 

 

Ustabilt og kræsjet hele tiden. (testet med annet skjermkort som fungerte helt fint, med de samme driverne.) 

Men det mest skuffende var at når jeg kontaktet zotac, så var det ingen reklamasjon etter ett år.

Det var ett 570 kort. Så jeg endte opp med å kjøpe ett 680 kort en måned før 700 serien ble lansert og har vært forbannet på zotac siden, ikke mer av det merke i min pc    :)

Endret av per parker
Lenke til kommentar

ingen reklamasjon etter 1 år? merkelig,så med skjermkort så gjelder det ikke den norske lov ang reklamasjon i 2-5 år??

 

Det kalles for fraskrivelse av ansvar fra de som solgte kortet og er en årsak til hvorfor en del Webshopper prøver å få deg til å sende kortene til produsenten. Komplett og et par andre store aktører gjør det men skal man reklamere bør man holde på sitt og la Webshoppen som solgte deg produktet finne ut hva som feiler det. Norsk Reklamasjon er gyldig i 5 år på datakomponenter.

Lenke til kommentar

Gjelder dette alle datakomponenter??

Synd å høre at du hadde såpass med problemer med skjermkortet ditt,per
Spesielt kjipt at de ikke ville hjelpe deg,ville ikke Zotac høre på deg heller forresten,eller prøvde ikke du å få hjelp av de? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...