Camilla_J Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Hei! Gir det et forsøk å slenger ut en post her på Off topic i håp om å kanskje få en tilbakemelding eller to på en nettside jeg har laget. Jeg har laget nettsiden: https://www.cvguru.no -- og er litt nysgjerrig hva folk tenker om den? Det er WP basert og jeg er med på teamet for å holde den oppdatert og legge til nye ting... Personlig føler jeg at mobilversjonen fremdeles har mye ubrukt potensiale, men jobber med saken. Takk for at du leste og beklager så mye om jeg la ut denne på feil sted...... Camilla Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Det er for rotete. Du har en enkel tjeneste, hold nettstedet enkelt, ryddig og oversiktlig. Det er viktig at det er enkelt for brukeren å se hvor man skal trykke for nødvendig informasjon og kjøp. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Fint forsøk på snikreklamering Lenke til kommentar
Camilla_J Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2016 Det er for rotete. Du har en enkel tjeneste, hold nettstedet enkelt, ryddig og oversiktlig. Det er viktig at det er enkelt for brukeren å se hvor man skal trykke for nødvendig informasjon og kjøp. Takk for tilbakemelding hva foreslår du jeg kan gjøre for å holde det mer ryddig? hva bør fjernes/legges til/ endres? Lenke til kommentar
Camilla_J Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2016 Fint forsøk på snikreklamering hehehe.... ikke hovedsaklig ment slikt, men joa, kan få slått to fluer i en smekk.. hehe. hva synes du om siden? har lyst til å få den bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå