Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Skal snart selge min versjon av Lekeplassen.as til min (eks) onkel. Den Lekeplassen trenger jeg litt tilbakemeldinger på osv. Don't mind the logo, den har ikke jeg laget og selv om jeg rådet eieren til å skifte, kunne han ikke da denne er trykket opp på alt fra biler til brevvark. Skriftlig innhold er også bare (nesten) copy-paste. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg sier bare "AU!" Sjekk ut. Har du funnet ut hva problemet med at Opera ikke takler den? CSS? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Jeg sier bare "AU!" Sjekk ut. :yikes: Au da. Så litt skummelt ut, ja. - - - Hmm. Du står litt bundet av den noe merkelige logoen, men du har løst problemet ganske bra, synes jeg. Siden er blitt forholdsvis oversiktlig. Synes det er en dårlig ide å skjule scrollen, spesielt siden det faktisk er litt scroll i 1024x768. Bare litt. Den gule fargen i mouseoveren i menyen er litt lys. Prøv å gjøre den litt mørkere. Ellers gudd! Endret 24. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 synes det er valgt en litt merkelig fargekombinasjon.. ville testet ut colormatch.dk. siden tar forresten veldig lang tid og laste selv med bredbånd, dette er ikke bra > ville kanskje gjort menyen litt mindre og forandret litt på fonten og knappene. det virker litt anstrengende å være på siden. kanskje fordi det er noe over alt. > ellers ok design > når du legger inn mailadressen for kontakt ville jeg lagt den som en link.. er lettere å sende mail da. bare en liten sak. > bra løsning av oppsett på forsiden med de forskjellige artiklene. siden har altså potensiale. noen små¨ting å fikse på så tror jeg det blir bra. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Ble litt fucka i Opera ja.. Endret 24. november 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hos meg såg den ut som screen'en til Toolshed både i IE og opera... På tide å reparere litt?? *flau* Fant ut at det var to forskjellige linker der.... Den eg antar du skal bruke ser i og for seg grei ut, men..litt tomt? Litt masse luft liksom?? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Den eg antar du skal bruke ser i og for seg grei ut, men..litt tomt? Litt masse luft liksom?? Liker at det er litt luft og sånt, jeg. Rent og minimalitisk. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ble litt fucka i Opera ja.. slik ser den ut i IE 6.0 hos meg :shocking: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Den eg antar du skal bruke ser i og for seg grei ut, men..litt tomt? Litt masse luft liksom?? Liker at det er litt luft og sånt, jeg. Rent og minimalitisk. /me også, men... blei litt..for masse på den sida der... (ta en titt på mi side = minimalistisk) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Den eg antar du skal bruke ser i og for seg grei ut, men..litt tomt? Litt masse luft liksom?? Liker at det er litt luft og sånt, jeg. Rent og minimalitisk. /me også, men... blei litt..for masse på den sida der... (ta en titt på mi side = minimalistisk) Og di side er hvor? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 tenk.. tenk 4 ganger, så kan du rulle rundt på golvet i en halvtime. Så kan du spise grøt, og ta en titt på den fine knappen under meldingane mine.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) tenk.. tenk 4 ganger, så kan du rulle rundt på golvet i en halvtime. Så kan du spise grøt, og ta en titt på den fine knappen under meldingane mine.. Åjah ... Det finnes jo linker der også! Der var vi ... Ikke at den er spesielt minimalistisk, da ... Endret 25. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 er da ikkje spesiellt ikkje-minimalistisk iallefall... kanskje en mellomting? sjøl ser eg på den som relativt minimalistisk iallefall... Men la oss ikkje komme off topic her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå