Rahl Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Målet er å sette sammen en forholdsvis stille gaming PC.Pris ~20k Fulgte denne http://www.silentpcreview.com/article1498-page1.html guiden så godt jeg kunne og kom frem til denne handlelista: http://www.prisjakt.no/list.php?l=282296&view=m Har fra før av en Samsung 850 EVO 500GB SSD for spill, og en Intel® SSD 520 Series 240GB for OS og programmer.Ting jeg er litt usikker på er HDD. Beste hadde vel vært å bare bruke SSD'er, men det får bli enda litt lenger frem i tiden til. Også forslag til evt vannkjøler, om nødvendig, mottas med takk. Dette vil bli den første PC'en jeg setter sammen selv, men tror det skal gå bra. Men for å være sikker, hvis jeg kjøper alle de delene på lista, vil jeg få med alt av kabler etc, eller må det bestilles separat? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Ser bra ut. Jeg kan anbefale Corsair Hydro H110i GT på det varmeste, men viftene er like stillegående som et fly så du må bytte dem. Nocuta har noen fine som er ca lydløse. Med originalviftene på 500rpm og 100% last så ligger CPU'en min i underkant av 60 grader. Det varmeste den har vært er ca 65 grader, men da var det veldig varmt her inne, jeg holdt på å svette ihjel. Lenke til kommentar
Crayonz Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Ser knall ut det der! Alt av kabler følger med hvert av produktene. Jeg har ikke så mye erfaring med strømmforsyninger, men jeg ville vertfall sjekket at det følger med skjermkortkabel som passer ditt skjermkort Forresten så anbefaler jeg msi sitt gaming x 1080 på det sterkeste. Veldig stillegående selv under load og da er det en mer behagelig viftelyd enn hva jeg har opplevd tidligere (asus 970 strix) Endret 28. juni 2016 av Mashux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå