kiimh Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Har i voksen alder bestemt meg for å begynne på anleggsgartner fag på Gjennestad Vgs(voksenopplæring). Hvordan er lønn idag? Og jobben til vanlig? Vet det kommer ann på hvor man jobber osv, men sånn generelt. Noen som har gjort det samme som meg? Setter stor pris på noen svar ? Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Lønn er helt greit, men regn med mye overtid. I og med at anleggsgartner yrket er veldig sesongbasert for sommerhalvåret er det alltid litt vanskelig å bedømme lønnsnivået helt eksakt. Med nok overtid vil du helt sikkert lukte på rundt 450 000 i løpet av en sesong. Russisk timer anbefales, ettersom både polakker og litauere ofte kan litt russisk. Lenke til kommentar
kiimh Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 En del driver jo med brøyting på vinteren nå. Begynner det å bli mer utbredt? (Russisk kan jeg faktisk litt av, men trenger nok en oppfrisking) Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Med maskinførerbevis kan du nok forvente rundt 200-210 kr i timen. Lenke til kommentar
kiimh Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Maskinførerbevis har jeg, M2-M4-M6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå