AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 HeiJeg er en fyr som har en alle tiders dame.Men, i løpet av den siste måneden har jeg hatt sex flere ganger med broren hennes, og jeg nyter det. Ingen av oss, hverken jeg eller broren hennes, hadde hatt sex med andre men før, men nå klarer vi nesten ikke holde hendene unna hverandre.Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, for jeg er kåt på og glad i dama mi også. Anonymous poster hash: bbba2...4d4 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Vanskelig situasjon. Men det er også utroskap. Og enda mer bedritent fordi det er broren til dama di. Ved å fortelle det vil kanskje dama di ha et dårlig forhold til broren din resten av livet. Forteller du det ikke er du likevel en drittsekk. Men uansett, hva enn du gjør, ikke fortsett som nå. Det er lavmål. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Det er vel egentlig ikke så vanskelig. Slå opp med dama hvis du ønsker å ha sex med andre og hun ikke synes det er greit i forholdet. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Ffs., gitt at dette ikke er et troll, så burde du forstå hva som er rett og galt her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg