Gå til innhold

Samsung UE60KS7005UXXE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

En så stor TV blir mye mer stødig med slike føtter enn en enkelt kladd på midten. Må selvsagt få plass på benken.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Hatt denne TVen en liten stund nå, og blir ikke enig med meg selv hvilke innstillinger som er best.. lest på div sider. Men enten syns jeg det blir for mørkt, eller for lyst.

Hvilke innstillinger bruker dere?

Har satt opp 55"-ern hos noen andre, og syns bildet ble annerledes enn her hjemme med samme innstillinger. Sikkert pga forskjellig lys i rommene, men likevel litt rart. Er det forskjell på denne om det er 55" og 60"?! Trodde de var like.

Dessuten, så sliter jeg med å få lyd fra anlegget mitt når man bruker Tizen. Har Chromcast fra før og alt er som det skal med den. Ingen lyd så fort jeg velger en app på TVen. Da må jeg velge TVens høyttalere. Ikke aktuelt, akkurat.

Noen som har opplevd det samme, og vet hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar

Sliter også med bildeinnstillingene. Men det er nok fordi jeg ikke har helt peiling. Stiller ganske ofte, ofte syntes jeg gresset blir for grønt, prøver å justere det men sliter med å få bra resultater uten at det går ut over andre ting. Ble ganske fornøyd når jeg stillte på grønn rød balansen men da ble trynene til folk for røde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...