bubba477 Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Vet ikke om dette er rett sted men prøver. Noen som har noen anbefalinger på gaming stoler? Er selv 100 kg, 1.92 m høy. Hva sitter folket i? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Jeg har nettopp bestilt meg en DXRacer Formula stol fra NetOnNet faktisk. Kan gi en oppdatering når den er mottatt. Det er dog en modell som er beregnet på folk i ca min høyde og vekt, 1.74 høy og 70 kilo. Jeg vet at DXRacer har en slik anbefalt modell i forhold til høyde/vekt på sine sider som du kan sjekke ut. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2016 Det hadde vært flott. Er vanskelig å finne et sted man kan sitte i dem, den lokale elkjøp butikken har nesten ingenting inne... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Info for DXRacer ang. vekt og høyde: https://chairs4gaming.com/pages/best-dxracer 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Takk er i samme båt selv, samme høyde som TS også, men veier mer Kjekt med det skjemaet Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2016 Dette er vanskelig da en ikke kan prøvesitte:P Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Har hatt en DXRacer-stol før, men nå har kona fått den. Er 190cm og kjøpte da DXRacer-modellen som skulle passe best for meg. Var aldri spesielt fornøyd med den. Stolryggen var formet slik at den kom i veien for skuldrene mine. Foretrekker også en stol som faktisk følger bevegelsene mine uten at jeg må justere den for hver gang jeg vil lene meg litt bakover etc. Det ene hjulet på stolen ble også ødelagt omtrent med en gang uten at jeg gjorde noe spesielt. Sitter nå i en Savo XO. Det er virkelig noe helt annet, men koster selvsagt deretter også. Endret 28. juni 2016 av erlendks Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Foreslår også å ta en titt på ulike omtaler i videoform, helst av privatpersoner, og helst der man går ganske grundig til verks. Da får du selv et bedre inntrykk av produktet både gjennom videoen og personens egne erfaringer. Om mulig finner du en person med lignende kroppsbygning som deg selv. Har hatt en DXRacer-stol før, men nå har kona fått den. Er 190cm og kjøpte da DXRacer-modellen som skulle passe best for meg. Var aldri spesielt fornøyd med den. Stolryggen var formet slik at den kom i veien for skuldrene mine. Hvilken modell? Hva slags kroppsbygning har du utover høyden? Lenke til kommentar
Nolimits Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Sitter selv i en DXracer Formula. Anbefaler også å se på forskjellen på stolene på dxracer sin hjemmeside, godt forklart hvilke stoler som passer for ulike størrelser. Jeg spurte også på dxracer sin twitter, de svarte hvilken jeg burde ha. Ellers VELDIG fornøyd med stolen. Mye innstillinger, godt sete, deilig med de 2 putene som medfølger for støtte i rygg og nakke. Har hatt mange forskjellige stoler hjemme og gjennom kontorjobb. Uten tvil den beste stolen jeg har hatt. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Kan ikke huske hvilken modell det er. Jeg er slank og har nok ikke unormalt brede skuldre. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2016 Noen som har erfaring med denne? https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/gaming/gamingstoler/dxracer-king-chair-ohks06n/227600.11017/ Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Ikea Markus her. 2000kr. Solid og god. Eg er like stor som deg. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Har Markus fra Ikea. Mye bedre enn hele Racer serien spør du meg. Hva er poenget med "wings" på en gamingstol egentlig? Nei huff, Dx er for kids. 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Har Markus fra Ikea. Mye bedre enn hele Racer serien spør du meg. Hva er poenget med "wings" på en gamingstol egentlig? Nei huff, Dx er for kids. Vingene er ikke så voldsomt mye poeng, og kan potensielt være mer i veien enn til nytte, men stolen for øvrig er mye mer komfortabel enn Markus. Har begge her. Men for all del, Markus er også mye billigere. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Markus ja, hadde den bare vært testet for mer enn 110kg Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Løy kanskje litt på vekta da jeg veide meg på nytt i dag Markus tror jeg ikke holder for meg... 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Har Markus fra Ikea. Mye bedre enn hele Racer serien spør du meg. Hva er poenget med "wings" på en gamingstol egentlig? Nei huff, Dx er for kids. Veldig behagelig med justerbare armlener i hvert fall. Justerer dem utifra om jeg spiller med keyboard eller kontrolle. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Da har jeg mottatt min DxRacer Formula stol og brukt den i en dag. Førsteinntrykket er veldig bra, knallsolid stol og føles som et kvalitetsprodukt. Tidligere har jeg alltid hatt en typ under tusenkroners "skinn" stol fra IKEA og liknende som jeg har måttet bytte hvert 2-3 år. Den er veldig god å sitte i og jeg liker hele designet veldig godt. Jeg vet at den også blir bedre etter en måneds tid med innsitting så jeg er veldig fornøyd med kjøpet. Monteringen var også mye enklere enn slike IKEA stoler, noe som overrasket meg. Dette på grunn av at armlenene var ferdig montert i boksen. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Én ting jeg kan nevne ang. DXRacer (Iron her) er at med så mye skinn og lite rom for luft (i motsetning til f.eks. Markus, hvor hele ryggen er mesh) blir man fort svett på steder det ikke er så deilig. Løste det selv med å legge nedi ei tynn pute. Null problem. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Vurderer kanskje en slik en: https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/gaming/gamingstoler/dxracer-king-chair-ohks06n/227600.11017/ http://www.maxgaming.no/king-series/dxracer/king-gaming-chair-oh-kf57-ng De eneste norske butikkene som selger DXracer for øyeblikket. Noen som har prøvesittet en eller sett en irl? Endret 4. juli 2016 av bubba477 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå