foenix Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Jeg har lastet ned en statistikk på nesten 8000 rader der enkelte av radene skaper problemer fordi det ikke er oppgitt noen tall på enkelte datoer. Det står bare #I/T. Er det mulig å få fjernet disse radene på en rask og enkel måte ved å bruke et av verktøyene i Excel? Endret 27. juni 2016 av dagfinn99 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Jepp, du kan rett og slett bruke Filter-funksjonen. Lenke til kommentar
Benvin Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Det er bare å bruke en wildcard for #I/T.Dette merker alle #I/T. radene, så trykker du på Delete for å slette dem.Du kan også merke alle #I/T. radene, deretter sletter du dem. Endret 28. juni 2016 av Benvin Lenke til kommentar
foenix Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2016 Det er bare å bruke en wildcard for #I/T. Dette merker alle #I/T. radene, så trykker du på Delete for å slette dem. Du kan også merke alle #I/T. radene, deretter sletter du dem. Hva er wildcard? Jeg har norsk utgave av Excel. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hva er wildcard? Jeg har norsk utgave av Excel. Trunkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå