Gå til innhold

Noen som kan redigere vekk telefonen fra bukselomma hennes?

Anbefalte innlegg

Heisann. Knipsa ett bilde av dama jeg likte, men lurte på om noen kunne redigert vekk telefonen i baklomma, ser bedre ut tror jeg, men har ikke tilgang på pc fø vi er hjemme igjen, typ 1,5 uke. Om noen gidder hadde det vert awesome! :) takk for hjelp

post-132517-180981_thumb.jpeg

Endret av Yob tvaya mat'
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må være tidenes mest meningsløse bilde. PS: telefon på baklomma er ikke det som ødelegger bilde og vil ikke gjøre noe forskjell :)

Og dette må være tidenes mest meningløse posting, og hvem gir deg myndighet til å bestemme hvilken bilder andre personer skal synes er bra eller ikke samt bestemme for andre om bildet deres burde redigeres eller ikke.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Dette må være tidenes mest meningsløse bilde. PS: telefon på baklomma er ikke det som ødelegger bilde og vil ikke gjøre noe forskjell :)

Og dette må være tidenes mest meningløse posting, og hvem gir deg myndighet til å bestemme hvilken bilder andre personer skal synes er bra eller ikke samt bestemme for andre om bildet deres burde redigeres eller ikke.

Vel, bildet er jo helt ræva da :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke ute etter noe konstiktiv kritikk. Er bare til personlig bruk ;) så spørsmålet er; klarer du å redigere vekk mobiltelefonen fra lommen eller ikke?

Lenke til kommentar

Vel, bildet er jo helt ræva da :wee:

Hva har det med saken og gjøre ?

Lenke til kommentar

Tror det er lettere å redigere bort hele buksa. Det er bare å finne et bilde på internett som passer sånn nogenlunde og lime det på plass. Det er nok av den typen bilder å finne, så det kan ikke være noe problem. Tror TS lett kan klare det selv, om det er så viktig. Det er noe drøyt, dog, å be om gratis hjelp til å redigere et bilde som det virker som om motivet ikke en gang visste ble tatt. Jeg vet ikke om det er det som er tilfelle, men det er den følelsen jeg sitter igjen med, at fotografen bare nyttet høvet og knipset et bilde  av en han er interessert i, uten at vedkommende visste det. Det forklarer også at det er vanskelig å få tatt bildet på nytt uten telefonen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det var min personlige mening; tilsynelatende snikfotografering og posting på internet er ikke noe jeg synes er veldig bra. Jeg sier bare min mening og at jeg ikke har planer om å bidra med å "redigere" dette bilde.

Om andre føler seg kallet så er det bare å slå seg løs.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, hun er kjæresten min da og bildet ligger nå på instagram også!

Var litt vanskelig å tolke det sånn ut fra førstepostingen din.

Det er nok enklere å prøve å ta bildet på nytt enn å redigere bort telefonen. Det er ganske mye jobb å få det pent, siden det er en kurve (pun intended...) og overgang fra lyst til mørkt. Ikke enkelt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...