Yob tvaya mat' Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Heisann. Knipsa ett bilde av dama jeg likte, men lurte på om noen kunne redigert vekk telefonen i baklomma, ser bedre ut tror jeg, men har ikke tilgang på pc fø vi er hjemme igjen, typ 1,5 uke. Om noen gidder hadde det vert awesome! takk for hjelp Endret 27. juni 2016 av Yob tvaya mat' Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Dette må være tidenes mest meningsløse bilde. PS: telefon på baklomma er ikke det som ødelegger bilde og vil ikke gjøre noe forskjell Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Dette må være tidenes mest meningsløse bilde. PS: telefon på baklomma er ikke det som ødelegger bilde og vil ikke gjøre noe forskjell Og dette må være tidenes mest meningløse posting, og hvem gir deg myndighet til å bestemme hvilken bilder andre personer skal synes er bra eller ikke samt bestemme for andre om bildet deres burde redigeres eller ikke. Endret 29. juni 2016 av Nautica Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Dette må være tidenes mest meningsløse bilde. PS: telefon på baklomma er ikke det som ødelegger bilde og vil ikke gjøre noe forskjell Og dette må være tidenes mest meningløse posting, og hvem gir deg myndighet til å bestemme hvilken bilder andre personer skal synes er bra eller ikke samt bestemme for andre om bildet deres burde redigeres eller ikke. Vel, bildet er jo helt ræva da 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Dette må være tidenes mest meningsløse bilde. PS: telefon på baklomma er ikke det som ødelegger bilde og vil ikke gjøre noe forskjell Er ikke ute etter noe konstiktiv kritikk. Er bare til personlig bruk så spørsmålet er; klarer du å redigere vekk mobiltelefonen fra lommen eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Er det ikke enklere, og morsommere, å bare ta et nytt bilde? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Dette må være tidenes mest meningsløse bilde. PS: telefon på baklomma er ikke det som ødelegger bilde og vil ikke gjøre noe forskjell Og dette må være tidenes mest meningløse posting, og hvem gir deg myndighet til å bestemme hvilken bilder andre personer skal synes er bra eller ikke samt bestemme for andre om bildet deres burde redigeres eller ikke. Vel, bildet er jo helt ræva da Hva har det med saken og gjøre ? Lenke til kommentar
tow Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Tror det er lettere å redigere bort hele buksa. Det er bare å finne et bilde på internett som passer sånn nogenlunde og lime det på plass. Det er nok av den typen bilder å finne, så det kan ikke være noe problem. Tror TS lett kan klare det selv, om det er så viktig. Det er noe drøyt, dog, å be om gratis hjelp til å redigere et bilde som det virker som om motivet ikke en gang visste ble tatt. Jeg vet ikke om det er det som er tilfelle, men det er den følelsen jeg sitter igjen med, at fotografen bare nyttet høvet og knipset et bilde av en han er interessert i, uten at vedkommende visste det. Det forklarer også at det er vanskelig å få tatt bildet på nytt uten telefonen. 2 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Dette må være tidenes mest meningsløse bilde. PS: telefon på baklomma er ikke det som ødelegger bilde og vil ikke gjøre noe forskjell Og dette må være tidenes mest meningløse posting, og hvem gir deg myndighet til å bestemme hvilken bilder andre personer skal synes er bra eller ikke samt bestemme for andre om bildet deres burde redigeres eller ikke. Det var min personlige mening; tilsynelatende snikfotografering og posting på internet er ikke noe jeg synes er veldig bra. Jeg sier bare min mening og at jeg ikke har planer om å bidra med å "redigere" dette bilde. Om andre føler seg kallet så er det bare å slå seg løs. 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Haha, hun er kjæresten min da og bildet ligger nå på instagram også! ? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Hva heter igbrukern din da? Lenke til kommentar
tow Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Haha, hun er kjæresten min da og bildet ligger nå på instagram også! Var litt vanskelig å tolke det sånn ut fra førstepostingen din. Det er nok enklere å prøve å ta bildet på nytt enn å redigere bort telefonen. Det er ganske mye jobb å få det pent, siden det er en kurve (pun intended...) og overgang fra lyst til mørkt. Ikke enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå