OhEasy Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg kan ikke fransk overhodet, og uttaler sikkert stort sett alle ord og navn feil, men uttaler kommentatorene på NRK Payet feil? Skal det virkelig være en uttalt t på slutten der?De uttaler det riktig. Det er visst et unntak i det franske språket.Nrk har vel som statskanal "plikt" til å uttale navn så korrekt som mulig, har jeg hørt. Det er jo litt småirriterende imo, særlig med spillere man er vandt til at TV2 uttaler feil i Premier League. NRKs "Lo-kako" er vel den jeg har reagert mest på Har reagert på enkelte uttalelser fra NRK kommentatorene, ettersom jeg også er vant til uttalsene TV2 gutta kommer med i PL. Shaqiri f.eks ble "chachiri" elns på NRK Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Noen som har troa på Wales i kveld? Håper inderlig de slår Portugal! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Magefølelsen sier at Portugal haler det i land. Ps. Det er forresten semifinale. Er egen tråd for semifinalene Endret 6. juli 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Trodde bare navnet på tråden ble byttet, my bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå