Mr.Duklain Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Kjørte for å fylle bensin. Ser at værtfall Island har fått er trøstemål mens jeg var borte. Men trist med 5-1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Helt sykt åpen match! Synd den er avgjort, men veldig moro å se på. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Fikk kebab i baguette da jeg var der for et par uker siden. Fordommen holder stand Bra du ikke fikk baguett i kebaben, da Synd for Island, men alle visste vel at det måtte ta slutt. Til og med når de ryker ut gjør de det på best tenkelig vis! Island kan tape med 10 mål og har likevel ingenting å være skuffet over. De har vært et herlig innslag i dette EM, og er av de største EM-prestasjoner jeg kommer på den siste tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Fikk kebab i baguette da jeg var der for et par uker siden. Fordommen holder stand Bra du ikke fikk baguett i kebaben, da Synd for Island, men alle visste vel at det måtte ta slutt. Til og med når de ryker ut gjør de det på best tenkelig vis! Island kan tape med 10 mål og har likevel ingenting å være skuffet over. De har vært et herlig innslag i dette EM, og er av de største EM-prestasjoner jeg kommer på den siste tiden. Hellas i 04? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Gi'n kred for de tre siste ordene Endret 3. juli 2016 av oOF Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Bare 3 mål til så blir det ekstra omganger!! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Et mål til fra Island hadde vært kjempefint... Kjempegøyt! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 5-2 7 mål i denne kampen!! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 artig, Island scorer igjen. De skal ha for underholdninga og at de fortsatt orker Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Island har mye å være stolte over, inkludert 2 mål borte mot Frankrike. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Dumt at Island ikke vant pokalen i år. Dessverre ble Frankrike for sterke. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Fjernet noen innlegg som har ingenting med fotball å gjøre.Greit å påpeke at en annen spiller har en konkret hudfarge, men gjør det på en pen måte, ting som er typisk rasistisk vil bli slettet og gult kort vil bli gitt.Permanent utestengelse vil forøvrige holde samme system som gule kort.Om noen lurer på noe så ta det på pm.Ikke kommenter denne advarselen. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Noen tanker om MOTM? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Noen tanker om MOTM? Uten tvil Giroud. Håndterte islands store forsvarere bedre enn noen annen i dette mesterskapet. Smarte bevegelser, gode løp. To mål. Hælflikken videre til Griezmann. Target man i verdensklasse. Endret 4. juli 2016 av Snikpellik 3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg kan ikke fransk overhodet, og uttaler sikkert stort sett alle ord og navn feil, men uttaler kommentatorene på NRK Payet feil? Skal det virkelig være en uttalt t på slutten der?De uttaler det riktig. Det er visst et unntak i det franske språket. Nrk har vel som statskanal "plikt" til å uttale navn så korrekt som mulig, har jeg hørt. Det er jo litt småirriterende imo, særlig med spillere man er vandt til at TV2 uttaler feil i Premier League. NRKs "Lo-kako" er vel den jeg har reagert mest på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå