Gå til innhold

EM 2016: Kvartfinaler


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk kebab i baguette da jeg var der for et par uker siden. Fordommen holder stand :p

 

Bra du ikke fikk baguett i kebaben, da  :ph34r:

 

Synd for Island, men alle visste vel at det måtte ta slutt. Til og med når de ryker ut gjør de det på best tenkelig vis! Island kan tape med 10 mål og har likevel ingenting å være skuffet over. De har vært et herlig innslag i dette EM, og er av de største EM-prestasjoner jeg kommer på den siste tiden. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Fikk kebab i baguette da jeg var der for et par uker siden. Fordommen holder stand :p

Bra du ikke fikk baguett i kebaben, da :ph34r:

 

Synd for Island, men alle visste vel at det måtte ta slutt. Til og med når de ryker ut gjør de det på best tenkelig vis! Island kan tape med 10 mål og har likevel ingenting å være skuffet over. De har vært et herlig innslag i dette EM, og er av de største EM-prestasjoner jeg kommer på den siste tiden.

Hellas i 04?
Lenke til kommentar

Fjernet noen innlegg som har ingenting med fotball å gjøre.
Greit å påpeke at en annen spiller har en konkret hudfarge, men gjør det på en pen måte, ting som er typisk rasistisk vil bli slettet og gult kort vil bli gitt.
Permanent utestengelse vil forøvrige holde samme system som gule kort.
Om noen lurer på noe så ta det på pm.
Ikke kommenter denne advarselen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg kan ikke fransk overhodet, og uttaler sikkert stort sett alle ord og navn feil, men uttaler kommentatorene på NRK Payet feil? Skal det virkelig være en uttalt t på slutten der?

De uttaler det riktig. Det er visst et unntak i det franske språket.

Nrk har vel som statskanal "plikt" til å uttale navn så korrekt som mulig, har jeg hørt. Det er jo litt småirriterende imo, særlig med spillere man er vandt til at TV2 uttaler feil i Premier League. NRKs "Lo-kako" er vel den jeg har reagert mest på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...