toreae Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Et Islandsk mål hadde vært morro uansett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Er nok bare Tyskland som har mulighet å stoppe Frankrike nå. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Et Islandsk mål hadde vært morro uansett. Det kom fort! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Deilig med trøstemål. Kanskje kan de vinne andre omgangen. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Et mål til fra Island hadde vært kjempefint... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Bjarnason, lol GIRROOOUUUDDD!!! Endret 3. juli 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Aii, aii. Orange det kortet der! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg kan ikke fransk overhodet, og uttaler sikkert stort sett alle ord og navn feil, men uttaler kommentatorene på NRK Payet feil? Skal det virkelig være en uttalt t på slutten der? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Dette ble styggere enn jeg håpet på, men ikke ulikt det man forventet. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Jeg kan ikke fransk overhodet, og uttaler sikkert stort sett alle ord og navn feil, men uttaler kommentatorene på NRK Payet feil? Skal det virkelig være en uttalt t på slutten der? De uttaler det riktig. Det er visst et unntak i det franske språket. Endret 3. juli 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 For en redning! Nest beste keeper i England! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå