Gå til innhold

EM 2016: Kvartfinaler


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helledussen, Darmian. Var det han som skjøt, eller traff en flue ballen?

 

Igjen, håpet på Italia, men når du er så latterlig dårlig på straffer fortjener du å ryke. Strengt fortjente vel begge to å ryke...

Lett å seie frå sofaen i Norge. Ikkje like lett på grasmatta i Frankrike.
Lenke til kommentar

Leit som Italia fan. Var så sykt nære. Buffon var centimetere unna 3 ganger.

 

Fortjent at Tyskland går videre likevel. De er veldig gode. Håper Frankrike kan leve opp til forventningene så vi kan få en like spennende semi. Vinnern derfra tar nok finalen også tror jeg.

Lenke til kommentar

Ikke enig i de som slakter Italias spillestil. Kynisk, ja, men langt ifra noen buss hvor man bare blåser ballen vilkårlig opp uten noen form for ferdighet. Utrolig gøy å se på hvor små marginer midtstopperne spiller på, og flere presise pasninger opp på oppspillspunktene Pelle og Eder. Sistnevnte var nydelig å se på dette mesterskapet.

 

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk dessverre ikke sett straffekonken live, men satte sumo på pause og unngikk internett i mellomtiden.

Faen for en bra straffekonk og for hvor glad jeg er for å ikke ha spoilet resultatet gjennom media. 

Litt morsomt hvor kliniske begge lagene ble etter at de første 5 straffene var tatt. Kimmich og Draxler med de beste straffene? Ble spesielt imponert over førstnevnte, trodde ikke han skulle klare å takle det, men han plasserte den helt perfekt! For et press det må ha vært for en 21-åring i sin landskamp nummer 4 (?). 

 

Takk og lov for at det ble Tyskland som tok seg videre. Nå håper jeg Frankrike slår Island slik at vi kan få en ordentlig bra semifinale. 

Dem får øve seg på straffer i mellomtiden.

Endret av Mr. President™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig at Island slår Frankrike, sånn at vi kan få en skikkelig rå semifinale.

 

Kampropene til den islandske fansen er helt vanvittig og gir meg frysninger. Feiringen til gutta etter kamp sammen med fansen gir meg trippel frysninger!

 

Heia Island! Måtte de vinne hele turneringen.

Endret av Espp
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Ikke enig i de som slakter Italias spillestil. Kynisk, ja, men langt ifra noen buss hvor man bare blåser ballen vilkårlig opp uten noen form for ferdighet. Utrolig gøy å se på hvor små marginer midtstopperne spiller på, og flere presise pasninger opp på oppspillspunktene Pelle og Eder. Sistnevnte var nydelig å se på dette mesterskapet.

Jeg vet ikke, hvordan er oppmøte på tribunene i Italia kontra Tyskland? Italia er på høyde med Drillo i underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...