Mr. President™ Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Kan bli jævlig morsomt dette Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Kom igjen Ozil! Nå trenger tyskerne litt magi. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Eg protesterar ikkje på meir av denne kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Mange suspensioner i de to semifinalene nå,og en kamp til imorgen. Faen for en kjip regel. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Tja, greit å ikke bli belønnet for å spille så kynisk som Italia. 3 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Mange suspensioner i de to semifinalene nå,og en kamp til imorgen. Faen for en kjip regel. Nei, hvorfor det. Om et lag kommer videre pga. ufine midler, er det jo bare bra at de blir straffet i neste omgang. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Tja, greit å ikke bli belønnet for å spille så kynisk som Italia.Heilt einig. Italia har stoppa kontringar på den måten i heile EM. Det er på sin plass at dei får svi med så mange gule kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 http://www.vg.no/sport/fotball/wales-fotballandslag/eksperter-raser-mot-stjernens-suspensjon-forbanna-tull/a/23729552/ Ble voldsome reaksjoner etter Ramsey, men han er jo ikke fra Italia heller da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Regelen er latterlig. Usaklig at man står i fare for å miste semien når man har ett gult før den femte kampen. 3 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Joachim Løw på tur igjen ja, litt snue spising. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Blir ikke gule kort fra gruppespillet slettet når sluttspillet starter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Riktig, umenneskelig for defensive spillere og midtbanen å holde seg i FEM!! kamper uten to kort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Blir ikke gule kort fra gruppespillet slettet når sluttspillet starter?Nei. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Hvor har jeg det fra da? Er det slik i VM eller CL? Mener iallfall at det burde være slik! Mye bedre og mindre strengt. Endret 2. juli 2016 av Espp Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Vel, personlig så liker jeg Italia. De har et ganske svakt lag (historisk sett), og tyr til en type fotball som får det til å fungere likevel. Det står det respekt av. Men igjen, jeg synes ikke at det skal lønne seg å spille på seg gule kort. Å fjerne regelen helt er jeg i hvert fall helt i mot. Men kanskje at et gult kort ble annuelrt etter to kamper, eller mellom gruppespill og sluttspill (spesielt nå som det ikke bare er kvartfinale og semifinale før finalen), hadde vært bedre. Endret 2. juli 2016 av blured 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 De to beste keeperne i verden mot hverandre i straffesparkkonkurranse! Digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå