Jotun Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Nok en skam for England. Wales gjør det mye bedre.Er da ikke noe skam for England at andre britiske lag gjør det bra?Gruppevinnere. Kommer mye lengre enn storebror. Tro meg. Det er flaut å være engelsk akkurat nå. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Nok en skam for England. Wales gjør det mye bedre.Er da ikke noe skam for England at andre britiske lag gjør det bra? Det tror jeg faktisk at det er. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Belgia, som kanskje har ett av de mest talentfulle lagene, var forventet å prestere stort etter forrige mesterskap. De må overprestere i VM dersom de skal holde på "blackhorse-stemplet" sitt, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Belgia de røde djevelne? Var det det kommentator sa? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Nok en skam for England. Wales gjør det mye bedre.Er da ikke noe skam for England at andre britiske lag gjør det bra?Gruppevinnere. Kommer mye lengre enn storebror. Tro meg. Det er flaut å være engelsk akkurat nå. Nå er det Wales som er storebror. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Nei. Wales blir aldri storebror til England...... Det har ikke en dritt med fotball å gjøre. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 var i fotball sammehengd jeg mente... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Tror Wleas har stor chans mot Portugal. Blir interessange kamper no. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Synd at Ramsey fikk det dummer gule kortet. Han var god idag igjen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Inn med Andy King for Ramsey i semien? Trenger ikke være helt katastrofe, men selvfølgelig en stor svekkelse. Enda verre med Davies. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Tror nok de tar Portugal uansett. Ikke akkurat en umulig oppgave de får. Blir bra å se Ronaldo vs Bale. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Tror også de tar Portugal. Har faktisk hatt et veddemål siden gruppespillet med en kompis om at Wales går til finalen. Så håper virkelig de klarer det! Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Blir en morsom semi! Tror Wales kan ta Portugal! Blir spennende kamper framover nå! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Frankrike har ikke imponert, tror faktisk de får trøbbel mot Island.med sitt omstendelige finspill.Det er Tyskland eller Italia som blir det store hinderet for Island mot finale. Da må det nesten et mirakel til. Jaja Italia er ikke helt umulige, håper det blir dem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 No håpar eg Wales knuser det keisame Portugal. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Noen som vet om kampen ikveld går i reprise annet enn kl 0600 imåra tidlig? Skal på nattevakt ikveld og er hjemme litt før 7 imårra tidlig. Får sett andre omgang da men kunne jo tenkt meg å få sett hele.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Ronaldo viser sider jeg ikke visste han hadde.. https://twitter.com/UItraSuristic/status/749250140955893760 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå