InfectedExo Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Hei! Var idag hos en barnelege, da jeg er rett rundt hjørnet til 16 års alderen. Uansett, var hos denne legen alene, og ble rett og slett ikke tatt seriøst. Legen trodde ikke på mine symptomer, var frekk, irritert og arrogant. Legelisten.no hadde rett.. Uansett, på slutten av dette møtet, måtte jeg uforstående ta to tester, som jeg visste var negative fra første stund. Etter at jeg tok disse testene, fikk jeg plutselig beskjed om prisen. En pris som var nok i overkant mye, spesielt siden man ikke blir varslet om denne på forhånd. Nettsiden referer til kun 1 av disse testene, den andre er ikke listet på nettsiden. Har dermed denne legen lov til å fakturere penger for tester hun 1. Ikke har varslet om i forkant, 2. Som ikke er listet opp i sin helhet i prislisten på nettsiden.. Hadde jeg visst at dette måtte jeg betale for, hadde jeg aldri tatt testen, da jeg på forhånd visste at de kom ut negativt.. Endret 27. juni 2016 av LexCore Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Har du ikke offentlig fast lege? Barnelege og 26 år? 1 Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 27. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Oops, mente selvfølgelig 16, wopsi. Set er rettet opp i nå Har offentlig fastlege, som henviste meg videre til denne barnelegen.. Endret 27. juni 2016 av LexCore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå