CST Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hei Har en Asus router og ønsker å få litt bedre WiFi signaler i begge retninger av routeren egentlig, har prøvd med repeater men da drev den å byttet nett hele tiden og jeg vil ikke ha det slik. Vil ha det sømløst. Hva anbefaler dere av produkt? Aksesspunkt jeg må ha? Og kan vilke som helst aksesspunkt virke sammen med routeren min? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Du trenger wifi extender Eller må sette den som det: Ellers kan du i så fall ha forskjellig nettverk, med forskjellig kanal. Beste er egentlig å strekke nettverkkabel til rommet du trenger trådløs og ha trådløs i hver rom. Men problemet da er det mange routere i nærområdet blir det lett konflikt. Særlig på 2.4 ghz nettet. 5 Ghz eller 50 ghz bør du bruke hvis du har mulighet. Lenke til kommentar
CST Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2016 Jeg har kablet mye rundt så jeg kan bruke router eller aksesspunkt rundt om jeg vil, jeg bare vet ikke hva jeg skal ha vil helst ha noe som fungerer lettvindt og helt sømløst. Men som sagt, leser litt om disse ubiquiti men begynner å bli dyre om en skal på 5GHz Lenke til kommentar
CST Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Flere tips? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 https://eyenetworks.no/wifi-sentralen/airties-air-4920-proff-wifi-hjemme/fa-full-tradls-dekning-med-air-4920 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå