Gå til innhold

Kjøre skole

biker91

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 18 år gammel gutt, har brgynte å lære bilkjøring. Til nå har jeg kjørt intill 3 timer på p-plass, og eneste ting jeg slitter nå er 3.gir men det kommer til å bli ok.

Det jeg vil ha råd om er at han jeg øvelseskjører med sier at jeg bør registrere meg i trafikkskole sånn at de lærer meg trafikk bilde når det gjeller ute på veiene .... Hvis da jeg nå registrer meg kjøreskole hvor mye timer er det passe bra å ha sånn at det ikke blir dyrt for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er 18 år gammel gutt, har brgynte å lære bilkjøring. Til nå har jeg kjørt intill 3 timer på p-plass, og eneste ting jeg slitter nå er 3.gir men det kommer til å bli ok.

Det jeg vil ha råd om er at han jeg øvelseskjører med sier at jeg bør registrere meg i trafikkskole sånn at de lærer meg trafikk bilde når det gjeller ute på veiene .... Hvis da jeg nå registrer meg kjøreskole hvor mye timer er det passe bra å ha sånn at det ikke blir dyrt for meg?

Du må ha alt obligatorsik... lærekurven er forskjellig, noen lærer fort andre lærer fortere.

For at det skal bli billigst mulig bør du være så flink at du nesten kunne ha kjørt rett opp uten mer opplæring...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du må ha alt obligatorsik... lærekurven er forskjellig, noen lærer fort andre lærer fortere.

For at det skal bli billigst mulig bør du være så flink at du nesten kunne ha kjørt rett opp uten mer opplæring...

tja, jeg vet ikke om du forstå meg helt men det jeg prøver å si er at han jeg øvelsekjører nå vil at jeg skal registrere meg trafikk skole med en gang å fordi han mener at skolen hjelper deg med ute trafikk ... 

Lenke til kommentar

Nei, hva er poenget med det? Kommer til å bli kjempedyrt! 

Du må bare kjøre, kjøre og kjøre med foreldrene dine eller noen andre som er over 25 år og har hatt lappen sammenhengende i mer enn 5 år. Så kontakter man trafikkskolen når man har sånn noenlunde full kontroll. Iallefall med det tekniske. 

Lenke til kommentar

Du får ikke lov å øvelseskjøre på offentlig plass før du har traffikalt grunnkurs. Du må ha en lapp som du kan vise politiet.

Jeg hadde 0 øvelseskjøring, ingen gadd... Endte med litt over 20 timer med trafikklærer. De andre på samme alder hadde mellom 10-15. Ta kjøretimer på trafikkskolen samtidig som du øvelseskjører, det funker best.

Edit; Legger ved bevis jeg så ingen klager :phttp://www.vegvesen.no/forerkort/ta-forerkort/Ovelseskjoring

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...