AfterGlow Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Salget av Thunderbolt Display varer nå bare så lenge lageret rekker.Apple stanser salget av den lekre skjermen sin Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Har dere fått beskjed av apple å skrive lekre hver gang dere omtaler skjermene? http://www.tek.no/artikler/rykte-apple-skal-lansere-en-5k-skjerm-med-i-innebygget-grafikkort-i/347814 6 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Tror de får betalt ja. Sikkert en prosentandel av gevinsten av å selge noe så gammelt til en så høy pris. Hvem i alle dager betaler nesten 12 lapper for en 1440 skjerm nå til dags? 3 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 What, en Apple artikkel? All aboard the hate train! 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Lurer fremdeles på hva som er så "lekkert" med denne skjermen. Fins jo ikke en skjerm med mindre utnyttet plass da denne har den stygge gråe delen. 3 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg lurer litt på hvorfor folk henger seg opp i produkter de ikke liker. Personlig bruker jeg å hoppe glatt over disse, og driter i å kommentere det. Lenke til kommentar
ppk Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 What, en Apple artikkel? All aboard the hate train! Hahaha... Nimrod. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg lurer litt på hvorfor folk henger seg opp i produkter de ikke liker. Personlig bruker jeg å hoppe glatt over disse, og driter i å kommentere det. Har ikke noe med produktet å gjøre, men at Tek.no syns denne er "lekker". Hva er det som gjør denne skjermen så spesiell annet enn at plass-utnyttelsen er forferdelig? 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Tror de får betalt ja. Sikkert en prosentandel av gevinsten av å selge noe så gammelt til en så høy pris. Hvem i alle dager betaler nesten 12 lapper for en 1440 skjerm nå til dags? Slapp av, den koster bare nesten 9 lapper nå. Det er jo ett knallkjøp! 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Ja, kan ivertfall ikke tenke meg 10 andre skjermer jeg har mer lyst på Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Lurer fremdeles på hva som er så "lekkert" med denne skjermen. Fins jo ikke en skjerm med mindre utnyttet plass da denne har den stygge gråe delen. Hva mener du med "den grå delen"? Foten? Baksiden? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Lurer fremdeles på hva som er så "lekkert" med denne skjermen. Fins jo ikke en skjerm med mindre utnyttet plass da denne har den stygge gråe delen. Slik ser skjermen ut på forsiden, lurer på hva du mener med "den stygge gråe delen": Endret 27. juni 2016 av Newton Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Jeg synes ikke de er så lekre... De er stilrene og minimalistiske, men rammen er tjukkere enn yo mama. Dessuten, så lenge Dell fortsatt er Dell så kan Apple slutte å lage monitorer for min del. Håper bare Dell går tilbake til LG-paneler etter noen av deres nye modeller bruker Samsung PLS-paneler. Lurer fremdeles på hva som er så "lekkert" med denne skjermen. Fins jo ikke en skjerm med mindre utnyttet plass da denne har den stygge gråe delen.Dell Endret 27. juni 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Lurer fremdeles på hva som er så "lekkert" med denne skjermen. Fins jo ikke en skjerm med mindre utnyttet plass da denne har den stygge gråe delen. Slik ser skjermen ut på forsiden, lurer på hva du mener med "den stygge gråe delen": Tenkte vel på imac skjermen jeg da. Regnet med denne så helt lik ut. Denne er jo faktisk like ille, da den ser ut som en hvilken som helst billig PC skjerm. Endret 27. juni 2016 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Tror de får betalt ja. Sikkert en prosentandel av gevinsten av å selge noe så gammelt til en så høy pris. Hvem i alle dager betaler nesten 12 lapper for en 1440 skjerm nå til dags? Er ikke så mange mnd siden jeg brukte 7K på en 1440 skjerm Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Tror de får betalt ja. Sikkert en prosentandel av gevinsten av å selge noe så gammelt til en så høy pris. Hvem i alle dager betaler nesten 12 lapper for en 1440 skjerm nå til dags? Er ikke så mange mnd siden jeg brukte 7K på en 1440 skjerm Minstepris for 1440 G-Sync og 144hz det 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Er utseendet lekkert? Meh, smak og behag. Er Thunderbolt lekkert? Definitivt. Jeg har ikke sett noen andre Thunderbolt-skjermer i Norge så denne kan de faktisk ta 10K for og den er verdt det. Alternativet blir KVM over ethernet eller noe slik og da blir det like dyrt, om ikke dyrere, enn en Tunderbolt løsning. KVM på en kabel og en hub foran PC'en. Thunderbolt er fantastisk Endret 28. juni 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Er utseendet lekkert? Meh, smak og behag. Er Thunderbolt lekkert? Definitivt. Jeg har ikke sett noen andre Thunderbolt-skjermer i Norge så denne kan de faktisk ta 10K for og den er verdt det. Alternativet blir KVM over ethernet eller noe slik og da blir det like dyrt, om ikke dyrere, enn en Tunderbolt løsning. KVM på en kabel og en hub foran PC'en. Thunderbolt er fantastisk Tullprat. Dette kan jobbes rundt. Elgato Thunderbolt hub med HDMI 1.4 gir deg akkurat det du trenger. Deretter plugger du mus/tastatur direkte i hub'en. Elgato Thunderbolt Hub koster rundt et par tusen, legg så på en PG279Q skjerm så har du en mye bedre pakke til omtrentlig samme pris. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Sorry, jeg som surra litt. Tenkte på å ha PC'en i et annet rom og bruke Thunderbolt, men det var en slik https://www.asus.com/Motherboard-Accessories/ThunderboltEX_IIDUAL/ jeg tenkte på + hub Slik går det når man leser for mye om en ting når man er litt trøtt. Endret 28. juni 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Du kan bruke et slikt kort ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå