Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som kan gi meg noe Gode og gratis datingsider?


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Sukker og andre tjenester som krever betaling er nok de eneste plassene man får seg noe ligg, da de man snakker med er desperate nok til å betale.

Prostutisjon er mye dyrere. (som regel)

Er ikke på Dating sider for og få meg sex da kan eg gå og kjøpe meg en hore, er ikke desperat etter sex, Finnes vell annet ting i verden en og bare knulle? Søker ikke etter en dame for og knulle hele tiden, leter etter en dame og bruke fritiden min sammen med. 

 

Skjønner! Ga du opp anonymiteten eller?

 

Vet ikke helt hvorfor anonymiteten blev aktivert i første post.

 

 

Alder, bosted? Finnes singelgrupper på Facebook, men medlemmene er ofte 25+.

er 24, og bosted har ingen betydnin, går og reise og møte. trenger ikke og være noen 50 meter unna. 

 

 

Da er du nok litt ung for singelgruppene. Bosted er ikke helt uvesentlig vedrørende singelgruppene. Er for eksempel en stor fordel å bo i Oslo-området.

 

Det går fint, bruker ikke facebook uansett. Som sakt er ikke på jakt etter og finne meg ett knull/hore, er på jakt og finne noen og gjøre ting sammen med.

 

 

Da anbefaler jeg deg å bruke Facebook. Trenger ikke å henge der 24/7.

 

Hvor får du knull eller hore fra? Jeg har bare foreslått singelgrupper på Facebook, men der kan det være en fordel å være nærmere 30 eller gjerne over.

 

Nej, Facebook gidder eg ikke, er ikke intresert i og høre på folk som skriver når dem går på toalett,Hva dem skal spise, og allt. Facebook er det største tullet i hele social media som er laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær litt selektiv da. Ikke følg med på de som informerer om dobesøk eller legger ut bilder av kjøttkaker og poteter. Sosialt sett er det en fordel å være på Facebook, selv om du kanskje ikke er så positiv til det.

Er fortsatt ikke intresert i og bruke facebook. Har ikke følgt med på noen, men du ser allt folk skriver der, til og med fra folk som ikke engang var i vennelisten din bare fordi noen i dine venneliste hadde gitt dem en "like". Så Nei ikke noe facebook. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...