Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som kan gi meg noe Gode og gratis datingsider?


Anbefalte innlegg

Har prøvd endel dating sider nå, har betalt flere ganger og så er det bare tulle datingsider med en massa Bots og scammers, Så er på jakt på noen norske/skandinaviske dating sider som ikke er allt for dyrt, synnes det er littt lureri og måtte betale flere hundre kr bare for og kunne åpne en mail på dating sider. Har prøvd Sukker,norgesdate,mingle2,match.com og flere som eg ikke huser navn på. Så noen andre dating sider dere kan tipse meg om? 



Anonymous poster hash: 5605b...d91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sukker funker den, har ikke merket noe til bots og scammers.

Sukker er drit, er ikke intresert i og betale 300 kr i måneden for og Date. 

 

 

Nei, det er jo endel penger for mange, men marginalt i den store sammenhengen. Om det funker og man får seg en bra livspartner, så er det jo ingenting ;)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

 

 

Sukker funker den, har ikke merket noe til bots og scammers.

Sukker er drit, er ikke intresert i og betale 300 kr i måneden for og Date. 

 

 

Nei, det er jo endel penger for mange, men marginalt i den store sammenhengen. Om det funker og man får seg en bra livspartner, så er det jo ingenting ;)

 

Pengene er ikke ett problem, men synnes det er galskap og betale 300 kr i måneden for og Date på internett. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Sukker funker den, har ikke merket noe til bots og scammers.

Sukker er drit, er ikke intresert i og betale 300 kr i måneden for og Date. 

 

 

Nei, det er jo endel penger for mange, men marginalt i den store sammenhengen. Om det funker og man får seg en bra livspartner, så er det jo ingenting ;)

 

Pengene er ikke ett problem, men synnes det er galskap og betale 300 kr i måneden for og Date på internett. 

 

 

Javel. Fram til det byr seg fram et rimeligere og like bra alternativ, så har jeg få problemer med det.

Lenke til kommentar

Sukker og andre tjenester som krever betaling er nok de eneste plassene man får seg noe ligg, da de man snakker med er desperate nok til å betale.

Prostutisjon er mye dyrere. (som regel)

Er ikke på Dating sider for og få meg sex da kan eg gå og kjøpe meg en hore, er ikke desperat etter sex, Finnes vell annet ting i verden en og bare knulle? Søker ikke etter en dame for og knulle hele tiden, leter etter en dame og bruke fritiden min sammen med. 

Lenke til kommentar

 

Sukker og andre tjenester som krever betaling er nok de eneste plassene man får seg noe ligg, da de man snakker med er desperate nok til å betale.

Prostutisjon er mye dyrere. (som regel)

Er ikke på Dating sider for og få meg sex da kan eg gå og kjøpe meg en hore, er ikke desperat etter sex, Finnes vell annet ting i verden en og bare knulle? Søker ikke etter en dame for og knulle hele tiden, leter etter en dame og bruke fritiden min sammen med. 

 

Skjønner! Ga du opp anonymiteten eller?

Lenke til kommentar

 

Alder, bosted? Finnes singelgrupper på Facebook, men medlemmene er ofte 25+.

er 24, og bosted har ingen betydnin, går og reise og møte. trenger ikke og være noen 50 meter unna. 

 

 

Da er du nok litt ung for singelgruppene. Bosted er ikke helt uvesentlig vedrørende singelgruppene. Er for eksempel en stor fordel å bo i Oslo-området.

Lenke til kommentar

 

 

Sukker og andre tjenester som krever betaling er nok de eneste plassene man får seg noe ligg, da de man snakker med er desperate nok til å betale.

Prostutisjon er mye dyrere. (som regel)

Er ikke på Dating sider for og få meg sex da kan eg gå og kjøpe meg en hore, er ikke desperat etter sex, Finnes vell annet ting i verden en og bare knulle? Søker ikke etter en dame for og knulle hele tiden, leter etter en dame og bruke fritiden min sammen med. 

 

Skjønner! Ga du opp anonymiteten eller?

 

Vet ikke helt hvorfor anonymiteten blev aktivert i første post.

 

 

Alder, bosted? Finnes singelgrupper på Facebook, men medlemmene er ofte 25+.

er 24, og bosted har ingen betydnin, går og reise og møte. trenger ikke og være noen 50 meter unna. 

 

 

Da er du nok litt ung for singelgruppene. Bosted er ikke helt uvesentlig vedrørende singelgruppene. Er for eksempel en stor fordel å bo i Oslo-området.

 

Det går fint, bruker ikke facebook uansett. Som sakt er ikke på jakt etter og finne meg ett knull/hore, er på jakt og finne noen og gjøre ting sammen med.

Lenke til kommentar

 

 

 

Sukker og andre tjenester som krever betaling er nok de eneste plassene man får seg noe ligg, da de man snakker med er desperate nok til å betale.

Prostutisjon er mye dyrere. (som regel)

Er ikke på Dating sider for og få meg sex da kan eg gå og kjøpe meg en hore, er ikke desperat etter sex, Finnes vell annet ting i verden en og bare knulle? Søker ikke etter en dame for og knulle hele tiden, leter etter en dame og bruke fritiden min sammen med. 

 

Skjønner! Ga du opp anonymiteten eller?

 

Vet ikke helt hvorfor anonymiteten blev aktivert i første post.

 

 

Alder, bosted? Finnes singelgrupper på Facebook, men medlemmene er ofte 25+.

er 24, og bosted har ingen betydnin, går og reise og møte. trenger ikke og være noen 50 meter unna. 

 

 

Da er du nok litt ung for singelgruppene. Bosted er ikke helt uvesentlig vedrørende singelgruppene. Er for eksempel en stor fordel å bo i Oslo-området.

 

Det går fint, bruker ikke facebook uansett. Som sakt er ikke på jakt etter og finne meg ett knull/hore, er på jakt og finne noen og gjøre ting sammen med.

 

 

Da anbefaler jeg deg å bruke Facebook. Trenger ikke å henge der 24/7.

 

Hvor får du knull eller hore fra? Jeg har bare foreslått singelgrupper på Facebook, men der kan det være en fordel å være nærmere 30 eller gjerne over.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale å betale for dating servicer på nett. It keeps all the botters away mate :p

Det er ikke sant, gå og betal 30 dollar på mingle2 og så blir du kontaktet av Bots og scammers hele tiden. Har betalt på mangen sider, nå er eg lei av og sløse penger på og snakke med falske mennesker, så eg lagde en tråd for og spørre andre om dem veit om noen gratis sider.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...