akelbo Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 – Dette er en komplett forvandling fra et klassisk spill til noe nytt.Nyutgaven av System Shock skal by på mer enn bare oppusset grafikk Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Liker at de gamle store kommer tilbake, men uansett hvor mye jeg vrir, vender og rister på hodet så er den eneste erindringen jeg har fra System Shock et vagt minne om lilla vegger av alle ting. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hvorfor må de hele tiden ødelegge gamle klassikere på denne måten? Jeg vil ikke ha et spill som er System Shock kun i navnet. Da kunne jeg like gjerne spilt BioShock. Jeg vil ha et EKTE System Shock. Se bare på Final Fantasy VII "remaken". Alle maste om en nyversjon av FFVII i årevis, helt de fikk viljen sin... trodde de. Problemet er bare at vi ikke får en FFVII i moderne drakt. Vi får et episode-basert spill som er løst basert på FFVII. Historien og karakterene er noenlunde det samme, men veldig mye er helt annerledes. Er det dette folk vil ha? Spill som er tro mot originalen i kun navnet? Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 En perfekt remake burde bestå av av en grafisk oppdatering som matcher den originale i atmosfære. Beholde all gameplay og forbedre legge til litt. Beholde mainplot men legge mer i det. Lenke til kommentar
THElastNINJA Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 En perfekt remake burde bestå av av en grafisk oppdatering som matcher den originale i atmosfære. Beholde all gameplay og forbedre legge til litt. Beholde mainplot men legge mer i det. Vel talte ord. Akkurat slik jeg mener en remake skal være også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg har ikke vært borti så mange remaster saker. Men men homeworld remaster bør være poster boy for hvordan man skal lage en remaster! Når det r sagt foretrekker jeg heller en litt halvhjerta remaster (som Age of empires 2) Enn en remake som like greit kunne bli kalt noe helt annet Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Rart det ikke kan gå an å lage et nytt Sysytem Shock spill, ser ut bare krigs spill og Doom kloner er det som gjelder i dag med unntak av Raise of the Tombraider og Dishonored er det bare junk 95 % av alle spill i dag syntes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå