AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Man tar med seg dame på byen, man finner ikke dame på byen. De fleste jeg har snakket med sier at de finner dem på byen. Det er ikke sjeldent jeg hører: "Vi møttes på byen" eller " jeg fant henne på byen". Jeg vet ikke med dere ? Anonymous poster hash: b3bcf...aff Kanskje jeg burde spesifisert. Man finner damer som er lette på tråden på byen. Når du er ute og fisker, vil du vel ha fisk? Du vil heller ha små fisk, enn å vente på den store, sjeldne oransje fisken, som du kanskje får etter flere år med hardt arbeid? Anonymous poster hash: b3bcf...aff Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Hei der! Ung gutt her på 19. Jeg er ingen bråkmaker, gode karakterer fra VGS studerer en "høystatus" utdanning. Jeg har aldri vært å byen før, men ble for litt siden invitert av mine norske kamerater. Takket selvfølgelig nei. Jeg er egentlig redd for den stigmatiseringen og fordommene som jeg kan bli utsatt for (?). De tullet med at jeg muligens kunne få dame, haha, ja har skikkelig lyst må norsk, deilig dame. Er middels pen, men redd for å bli sett ned på av de der ute? Oslo Anonymous poster hash: b3bcf...aff Jeg ser ikke ned på utlendinger på byen. Jeg vil si at så lenge man er snill og grei som person så betyr ikke nasjonalitet noe som helst!. . Det er ofte slik at nordmenn behandler utlendinger bedre enn sine egne, etter hva jeg har fått inntrykk av. Men det kan sikkert forekomme at utenlandske har blitt dårlig behandlet også. Desverre. Når jeg har vært i utlandet så merker jeg at jeg blir behandlet ekstremt bra!. Gjerne bedre enn hva mange av mine landsmenn gjør mot sine egne Så det å være utlending i et land kan ha sine fordeler Jeg vil si at du kan fint finne deg en norsk dame Endret 3. juli 2016 av LineMalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå