Gjest Bruker-405938 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Vi har en ipad 2 og den er så ubrukelig som du får det... aldri opplevd lignede lagging i alt av menyer etc. Men jeg hadde ikke lyst på IOS på tab, synes det fungere bedre på tlf. Tror jeg ikke på Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Vi har en ipad 2 og den er så ubrukelig som du får det... aldri opplevd lignede lagging i alt av menyer etc. Men jeg hadde ikke lyst på IOS på tab, synes det fungere bedre på tlf.Tror jeg ikke på Nei okei, sitter her bare å ljuger for jeg får så mye ut av det Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Lurer på om jeg går for Samsung galaxy tab S2, men usikker på om jeg kjøper noe som oppgraderes hvert øyeblikk. Denne er tross alt ett år gammel. Noen som har hørt noe fra ryktebørsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Skal ikke se bort fra at en etterfølger er like rundt hjørnet: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_tab_s3_official_photos_leak_prior_to_launch-news-18649.php Samtidig så betyr ikke det at den gamle er utdatert. Jeg har førstegenerasjons Tab S, som har bedre specs enn mesteparten som selges i dag, da Androidtabs har en tendens til å ende i bunnpriskamp. Sammenlikner du Tab S og S2 er det ikke engang alt toeren vinner på http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6439&idPhone2=7439 Så om det så kommer noe nytt er ikke den du har plutselig dårlig. Endret 5. juli 2016 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Ser ut (basert på ryktene) at det muligens kommer en S3 til etterfølge nå i juli en gang. Kanskje utsette kjøpet litt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Mye fine priser på iPad Air på bruktmarkedet nå for tiden. Kjøpte nylig en 16 GB Air for 1800 kr med deksel. Rask som bare det, og en fryd å bruke. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 31. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2016 Ble en tab s2. Virker ikke som at den nye tab s3'en som ryktes er verdt hverken ventetiden eller pengene tatt i betraktning de minimale oppgraderingene. Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Ble en tab s2. Virker ikke som at den nye tab s3'en som ryktes er verdt hverken ventetiden eller pengene tatt i betraktning de minimale oppgraderingene. Fornøyd?? Nei har ikke lest spesielt mye om den nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå