Aiven Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg er aldri mer anonym enn jeg er nå. Ok, da forstår jeg ikke spørsmålet. Er ikke spesielt fan av dine svar, ikke denne gangen heller. 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg er aldri mer anonym enn jeg er nå. Ok, da forstår jeg ikke spørsmålet. Er ikke spesielt fan av dine svar, ikke denne gangen heller.Jeg vet det. Og du har nylig kritisert meg i en annen tråd, riktignok uten å backe opp kritikken da jeg etterspurte en videre utdyping. Derfor kan det tenkes at du fortsatt er noe vondbroten, og at du dermed hadde meg i tankene da du la ut kommentaren din om en "parodi" på en analyse. Det var det jeg mente med min appell til deg i det foregående innlegget. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hadde blant annet deg i tankene ja. Hvilken tråd sikter du til? Lenke til kommentar
12345677 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) . Endret 22. september 2016 av Lithe Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hadde blant annet deg i tankene ja. Hvilken tråd sikter du til?Jeg mener fuckup-tråden. Du kritiserte hva du oppfattet å være mitt menneskesyn uten å utdype hvordan du mener et menneskesyn bør være, eller hvorfor du ikke ville anse mitt råd som verdifullt i tråden. I stedet antydet du at jeg burde "skamme" meg over hvordan jeg tenker. Hva er vitsen med å si noe sånt når du unnlater å forklare hvorfor? Hvordan kan jeg iverksette "skam" når jeg ikke vet grunnlaget? Å forbigå begrunnelsen etterlater således din kommentar som heller unødvendig og verdiløs støy. Slik jeg oppfatter det, mener du at jeg har et for "kaldt" menneskesyn. Men du begrunner ikke hvorfor det er for kaldt, hva som er "riktig" temperatur, eller hvorfor mitt syn påkrever "skam". Det virker imidlertid som du anser deg selv som en varmere person enn meg, og at du dermed, med ingen ytterligere begrunnelse enn nettopp dette, ser deg nødt til å presentere din kritikk innpakket i tilsynelatende dårlig fundert fjas og synsing. Det er ikke alltid jeg får noen respons på mine analyser og råd. Men når det skjer, er responsen vanligvis god. Når jeg derimot får kritikk ønsker jeg at grunnlaget for kritikken tydeliggjøres, slik at den har en verdi. Ubegrunnet kritikk oppfattes bare som meningsløs støy, og er dermed bortkastet tid både for meg, den som lirer det av seg, samt enhver leser av trådens forsøpling. For øvrig befinner vi oss nå langt utenfor denne trådens tema. Dersom du har flere kommentarer relatert til dette, ber jeg deg heller ta det med meg direkte, eller flytte samtalen over til den aktuelle tråden. 3 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Stol på dama di. Hvis hun i løpet av 5 dager klarer å bli betatt og forlokket av han "kompisen", er hu ikke noe å samle på uansett. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hadde blant annet deg i tankene ja. Hvilken tråd sikter du til?Jeg mener fuckup-tråden. Du kritiserte hva du oppfattet å være mitt menneskesyn uten å utdype hvordan du mener et menneskesyn bør være, eller hvorfor du ikke ville anse mitt råd som verdifullt i tråden. I stedet antydet du at jeg burde "skamme" meg over hvordan jeg tenker. Hva er vitsen med å si noe sånt når du unnlater å forklare hvorfor? Hvordan kan jeg iverksette "skam" når jeg ikke vet grunnlaget? Å forbigå begrunnelsen etterlater således din kommentar som heller unødvendig og verdiløs støy. Slik jeg oppfatter det, mener du at jeg har et for "kaldt" menneskesyn. Men du begrunner ikke hvorfor det er for kaldt, hva som er "riktig" temperatur, eller hvorfor mitt syn påkrever "skam". Det virker imidlertid som du anser deg selv som en varmere person enn meg, og at du dermed, med ingen ytterligere begrunnelse enn nettopp dette, ser deg nødt til å presentere din kritikk innpakket i tilsynelatende dårlig fundert fjas og synsing. Det er ikke alltid jeg får noen respons på mine analyser og råd. Men når det skjer, er responsen vanligvis god. Når jeg derimot får kritikk ønsker jeg at grunnlaget for kritikken tydeliggjøres, slik at den har en verdi. Ubegrunnet kritikk oppfattes bare som meningsløs støy, og er dermed bortkastet tid både for meg, den som lirer det av seg, samt enhver leser av trådens forsøpling. For øvrig befinner vi oss nå langt utenfor denne trådens tema. Dersom du har flere kommentarer relatert til dette, ber jeg deg heller ta det med meg direkte, eller flytte samtalen over til den aktuelle tråden. Ok, tar det på pm, slik du foreslår. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Si fra til dama hannes da? 3 Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Si fra til dama hannes da? Det er noe jeg definitivt gjør dersom det skulle bli verre. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Si fra til dama hannes da? Det er noe jeg definitivt gjør dersom det skulle bli verre. Ser ikke noe galt med det. Fyren virker jo helt idiot, så jo fler som forteller henne det, jo bedre. 2 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hun burde ta kontakt med lærer/ledsager det han holder på er seksuell trakassering og han bør sendes hjem og sparkes ut av skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå