AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Kjæresten min og jeg har vært sammen i litt over 4 måneder nå. For tiden er hun på utenlandstur med skolen, deriblant sammmen med min "kompis". Kompisen min har forøvrig kjæreste selv. Og ut i fra mine "kilder" vet jeg at kjæresten hans er relativ konservativ når det kommer til sex - en motpol til min kjæreste med andre ord. Før turen har han tullet veldig med at "det som skjer på turen, det skjer". Først tok kjæresten min dette med et smil, men han har dratt det langt og tullet med dette over lengre tid nå. Både jeg og kjæresten min oppfatter nå dette "tullet" som seriøst. De har vært bortreist i 3 dager nå. I løpet av turen har han vært ekstremt klengete og klemmer kjæresten min hele tiden. I tillegg har han komplimentert utseendet til kjæresten min, og tøyser om at de skal ha sex daglig. Han skryter konstant av hvor god han er til å ha sex, spesielt hvor flink han er til å få kjæresten sin til å få orgasme. Kjæresten min har ringt meg en del under turen. Da har min "kompis" tatt mobilen fra henne et par ganger og sagt: "Slapp av, jeg passer på kjæresten din, du har ingenting å bekymre deg for." Noe jeg synes er rart av han å si. Tror han gjør dette for å sette i gang tankeprosessen min. I dag skulle han vise et bilde til kjæresten min på mobilen sin. Da han åpnet bildegalleriet var det "tilfeldigvis" et bilde av kuken hans oppe. Da han innså dette sa han bare: "Oisann, der var den ja. Var ikke den fin? Sikkert mye bedre enn kjæresten din sin." Nå har både jeg og kjæresten min sagt at vi har fått nok, men det ser ikke ut til å hjelpe. De er bortreist i 2 dager til - og her sitter jeg maktesløs i Norge. Så... what do? Anonymous poster hash: 21bb5...35c Lenke til kommentar
Populært innlegg marius77 Skrevet 26. juni 2016 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2016 du får ikke gjort noe, annet enn at kjæresten din virker som en fin dame, og at "kompisen" din er en jeg ville sparket ut fra vennekretsen når han kommer tilbake. 14 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Ringe og be han ligge unna dama di? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Gi klar beskjed og fungerer ikke det så er det to tette og en badehette. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Hadde jeg vært henne, hadde jeg klikket på han. Anonymous poster hash: 518ae...ad5 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Ringe og be han ligge unna dama di? Prøvd - avviser å i det hele tatt ha prøvd seg på kjæresten min. Anonymous poster hash: 21bb5...35c 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 du får ikke gjort noe, annet enn at kjæresten din virker som en fin dame, og at "kompisen" din er en jeg ville sparket ut fra vennekretsen når han kommer tilbake. Gi klar beskjed og fungerer ikke det så er det to tette og en badehette. Kloke ord, begge to Anonymous poster hash: 21bb5...35c 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Nå er det vel bare snakk om tid før noen brukere analyserer situasjonen og konkluderer med at du både du og dama er utro. Du bør derfor gjøre det slutt og reise til en annen by, hvor du kan starte på nytt. \rant Høres ut som dama har en viss kontroll på situasjonen. Du kan dog be henne holde seg unna han for de resterende dagene? 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Nå er det vel bare snakk om tid før noen brukere analyserer situasjonen og konkluderer med at du både du og dama er utro. Du bør derfor gjøre det slutt og reise til en annen by, hvor du kan starte på nytt. \rant Høres ut som dama har en viss kontroll på situasjonen. Du kan dog be henne holde seg unna han for de resterende dagene? Will do Anonymous poster hash: 21bb5...35c Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Nå er det vel bare snakk om tid før noen brukere analyserer situasjonen og konkluderer med at du både du og dama er utro. Du bør derfor gjøre det slutt og reise til en annen by, hvor du kan starte på nytt. \rant Lættis, god parodi :-) Endret 26. juni 2016 av Aiven Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Ikke be dama holde seg unna han, da fremstår du som svak. Si heller til dama di at dersom hun finner oppmerksomheten fra han ubehagelig, så får hun si dette til han. Dersom hun ikke vil si noe så finner hun heller ikke oppmerksomheten ubehagelig. Kan hende hun bare tester deg for å se om du har baller. Hvis hun sier at hun synes det er ubehagelig å skulle si noe så kan du tilby deg å si det for henne. Noe mer enn det kan du ikke gjøre.... hvis du oppfører deg sjalu og usikker så vil hun merke dette og sannsynligvis knulle fyren som fremstår som mye mer mann enn deg osv.... Anonymous poster hash: 7c6bb...157 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 i bunn og grunn så handler dette om at han fyren ikke respekterer deg i det hele tatt, du kommer til å møte på slike som han maaaange ganger i livet og hvis du ikke evner å bli respektert kommer dette til å skje hver gang. Anonymous poster hash: 7c6bb...157 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Ikke be dama holde seg unna han, da fremstår du som svak. Si heller til dama di at dersom hun finner oppmerksomheten fra han ubehagelig, så får hun si dette til han. Dersom hun ikke vil si noe så finner hun heller ikke oppmerksomheten ubehagelig. Kan hende hun bare tester deg for å se om du har baller. Hvis hun sier at hun synes det er ubehagelig å skulle si noe så kan du tilby deg å si det for henne. Noe mer enn det kan du ikke gjøre.... hvis du oppfører deg sjalu og usikker så vil hun merke dette og sannsynligvis knulle fyren som fremstår som mye mer mann enn deg osv.... Anonymous poster hash: 7c6bb...157 Fra et jenteperspektiv her.. Helt riktig, inntil du skrev at han fremstår som mer mann. Fyren dummer seg jo helt ut! Foran alle. Anonymous poster hash: 518ae...ad5 1 Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Ikke be dama holde seg unna han, da fremstår du som svak. Si heller til dama di at dersom hun finner oppmerksomheten fra han ubehagelig, så får hun si dette til han. Dersom hun ikke vil si noe så finner hun heller ikke oppmerksomheten ubehagelig. Kan hende hun bare tester deg for å se om du har baller. Hvis hun sier at hun synes det er ubehagelig å skulle si noe så kan du tilby deg å si det for henne. Noe mer enn det kan du ikke gjøre.... hvis du oppfører deg sjalu og usikker så vil hun merke dette og sannsynligvis knulle fyren som fremstår som mye mer mann enn deg osv.... Anonymous poster hash: 7c6bb...157 Sannsynligvis? Nei. Hun misliker ham. Edit: Ops.. der røyk den anonymiteten ja Endret 26. juni 2016 av Hawkis Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Ikke be dama holde seg unna han, da fremstår du som svak. Si heller til dama di at dersom hun finner oppmerksomheten fra han ubehagelig, så får hun si dette til han. Dersom hun ikke vil si noe så finner hun heller ikke oppmerksomheten ubehagelig. Kan hende hun bare tester deg for å se om du har baller. Hvis hun sier at hun synes det er ubehagelig å skulle si noe så kan du tilby deg å si det for henne. Noe mer enn det kan du ikke gjøre.... hvis du oppfører deg sjalu og usikker så vil hun merke dette og sannsynligvis knulle fyren som fremstår som mye mer mann enn deg osv.... Anonymous poster hash: 7c6bb...157 Enda en parodi eller? Men hvorfor skrive parodier som anonym? Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 "Kameraten" din er et rasshøl. Han opptrer også svært lite taktfullt. Han ser ut til å parodierer seg selv for å kunne late som at han bare er "morsom" (altså, prøve seg så åpenbart at det hele kan skjules bak en "vits"). Det finner du ut når du konfronterer ham, og han sier "slapp av, jeg bare kødda da...". I så fall er han feig. Dette er verdt å vite dersom du vil slå til ham. Du kan presisere for ham at morsomhetene ikke settes pris på hverken av deg selv eller henne, og at du vil bokse ham i øyet dersom det gjentar seg. Dersom han svarer ved å si at dama di bare likte det, kan du fike til ham ham der og da. Taktikken hans er håpløs om han faktisk mener å prøve seg på henne. Du trenger nok ikke bekymre deg for at hun er utro med ham. Men han virker likevel ekkel og innpåsliten. Han vil sannsynligvis prøve å kysse henne og klå på henne når han er full. Prat med dama når hun kommer hjem. Dersom han har gått over streken (fysisk, klåing, kyssing, etc), så er det på det rene å bokse ham i øyet. Selv om du velger å ikke fike til ham, må du likevel konfrontere ham for å etablere posisjon. "Kamerat"-merkelappen bør uansett inndras. Fyren er et problem du bør kvitte deg med. Han respekterer hverken deg eller dama di, og er ingenting å samle på. Fornøyd, Aiven? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2016 Ikke be dama holde seg unna han, da fremstår du som svak. Si heller til dama di at dersom hun finner oppmerksomheten fra han ubehagelig, så får hun si dette til han. Dersom hun ikke vil si noe så finner hun heller ikke oppmerksomheten ubehagelig. Kan hende hun bare tester deg for å se om du har baller. Hvis hun sier at hun synes det er ubehagelig å skulle si noe så kan du tilby deg å si det for henne. Noe mer enn det kan du ikke gjøre.... hvis du oppfører deg sjalu og usikker så vil hun merke dette og sannsynligvis knulle fyren som fremstår som mye mer mann enn deg osv.... Anonymous poster hash: 7c6bb...157 Fra et jenteperspektiv her.. Helt riktig, inntil du skrev at han fremstår som mer mann. Fyren dummer seg jo helt ut! Foran alle. Anonymous poster hash: 518ae...ad5 Var bare litt skremselspropaganda for å få TS til å gjøre det jeg skrev over. Anonymous poster hash: 7c6bb...157 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Fornøyd, Aiven? Du som var anonym i forrige post? Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg er aldri mer anonym enn jeg er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå