Stonescream Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har laga en oppdatert versjon av min hjemmeside så si hva dere mener da. Ikke helt 100% ferdig enda. har blant annet ikke flytta gjesteboken over til den nye versjonen enda og mulig noen flere grafiske elementer skal endres eller legges til. Innhold er det og litt sparsomt med.... så hva er gjort: renere design, lettere for meg å oppdatere, bedre billedgalleri med mulighet for å legge inn kommentarer til hvert bilde og noe til. Ser faktisk best ut i Opera! link til siden ja.... http://www.aaseboe.com (beste "smilien" som er på forumet) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tja. Ved første øyekast så den ikke så verst ut den... Behagelig fargesammensetning (synes jeg). Allikevel noen ting; * Som en forumbruker (husker ikke hvem) så fint sa det for noen dager siden; Du SER at det er en meny, du trenger ikke å skrive det. Ihvertfall ikke med så stor font. * Skriften i menyen tror jeg hadde vært bedre i 11px. (prøv!) * Du mangler en logo/kul tekst i headeren. Ble lissom litt tomt. * Cellene som er nær hverdandre får en tykkere kantlinje pga de står helt opp i hverandre. 1+1=2px. * Mulig siden burde vært midtstilt... Offtopic; Fett med nye smilies vi har fått! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tja. Ved første øyekast så den ikke så verst ut den... Behagelig fargesammensetning (synes jeg). Allikevel noen ting; * Som en forumbruker (husker ikke hvem) så fint sa det for noen dager siden; Du SER at det er en meny, du trenger ikke å skrive det. Ihvertfall ikke med så stor font. * Du mangler en logo/kul tekst i headeren. Ble lissom litt tomt. Offtopic; Fett med nye smilies vi har fått! Her er jeg enig! Ps: Hvis du synes det er så fett, hvorfor hev du da inn en gammel? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ps: Hvis du synes det er så fett, hvorfor hev du da inn en gammel? Fordi er og forblir nomero uno. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 hmm ja mulig skriften blir litt stor i lavere oppløsninger *grøsse til tanken på 800*600* skal ta bort en topp kant pr meny element slik at ikke dobbeltlinjer. header bilde blir det nok, men får ta det etter hvert. takk for tilbakemelding i hvert fall beste smili? blir i hvert fall i godt humør. bra ingen slike tilbakemeldinger :yuk: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 bra ingen slike tilbakemeldinger :yuk: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 OCshoot er skrevet feil OcShoot er riktig Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Siden virker enkel og fargevalget er harmonisk. Kanskje den type design egner seg til midtstilt eller kanskje 100% bredde? Tror ikke du trenger de tekstene som fortelle hva de kolonnene er for noe. Er så og si selvsagt hva de er. Men hva med å bruke samme farge kombinasjon på den raden slik du gjorde i bunnen? Sånn en mørk celle og en litt lysere en og en mørk igjen Vil og bare nevne at menyen, dvs linkene ikke ser helt riktig ut i Mozilla/Firebird. Pluss at den kolonnen som menyen er i blir av en eller annen grunn bredere enn det blir i IE/Opera. Tips: I CSS kan du faktisk tukle med A elementet, gjøre den om til display: block; f.eks, så kutte ut bruk av table for å bygge opp den menyen. Og hvis bredden på menyen er "fixed" så kan du og si hvor bred A skal være og, slenge på border osv osv. Du trenger egentlig ikke bruke foran teksten i A elementet. Hvis du gjør den om til display: block; som sagt over, så kan du også slenge på en padding-left: 1em; f.eks, så har du løst det problemet. Kommer kanskje på flere ting, men lurer du på noe, så kan jeg gjerne hjelpe Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 OFFTOPIC: _kule_ nye smileys! ONTOPIC: > som PoleCat sier; du ser virkelig at det er en meny. hva med å prøve å bruke en litt mørkere border eller å gjerne den helt? > "meny", "hovedside" og "ekstra" hadde gjort seg bedre i størrelse 11pt, tror jeg > litt mørk mouseover > kjedelig header. hva med å skrive aasebo.com? > illustrasjonene i "ekstra" ble av og til litt gul-grune og minnet om guffe sånn ordentlig diarè-guffe ... merkelig > svært oversiktlig veldig bra! Godt jobba! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 stilig side, men gjør noke med menyen. Som (en eller anna) sa tidligare, 1px+1px = 2px = ikkje spesielt fint. Ka med en... ikkje-tom banner? Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 kjempe grei den der syntes eg Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ugh, blå ramme rundt bildene i galleriet Ellers likte jeg den høyre kollonnen veldig godt. Flotte illustarjoner Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 ikke blå ramme i opera. derfor jeg skrev at den ser bedre ut der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) ikke blå ramme i opera.derfor jeg skrev at den ser bedre ut der. Så du skal skrive med feit skrift at folk må bruke opera? Nei, ta heller å gjør siden lik i alle nettlesere Sleng inn img { border: none; } i stilarket ditt så er jeg happy så det suser <-- Hva er det med munnen på denne smileyen? Ser ut som om den tygger på noe godt, ikke blunker Endret 25. november 2003 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå