Gjest medlem-329093 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Jeg har en Deltaco PB-1051 powerbank som har en 2A og 2stk. 1A utganger. Hver gang jeg forsøker å lade min samsung galaxy S5 (som er den eneste mobilen min som støtter 2A lading) så kutter den etter ti sekunder eller der omkring. Men hvis jeg plugger den i en 1A utgang på powerbanken, så lader den lett opp S5'en mange ganger før powerbanken er utladet. Den samme USB-ledningen funker fint til 2A laderen fra samsung så det kan ikke være kabelen som er problemet heller? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lade med 2A fra powerbanken? Det er jævlig treigt å lade med 1A. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Deltaco er merke som rebrander (kinesiske) OEM-produkter. Tror du sparer deg mye bry ved å investere i noe fra et litt mer oppegående merke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Deltaco er merke som rebrander (kinesiske) OEM-produkter. Tror du sparer deg mye bry ved å investere i noe fra et litt mer oppegående merke. Ok. Tror jeg venter til jeg har byttet mobil til en med USB type C så jeg kan kjøpe meg en powerbank som også har USB type C utganger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Biltema har en god powerbank. http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Mobilt/Kabler-og-ladere/Powerpack-10400-mAh-2000035109/ Lenke til kommentar
Teralv1978 Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 Dette gjelder stort sett ALLE powerbank. Man løser problemet med å legge på en liten last på usb. Jeg har laget en liten last som tar svært lite strøm, og som pinger hvert 5 sekund, eller 22 sekund, i ca 2 sekunder. Da kjenner porten på powrbank at her er det noe som trekker strøm, og da slår den seg ikke av. Genialt og enkelt. Deltaco PB-1051 er av den raske sorten som slår seg for raskt av, ca 10 sekunder. De fleste andre holder det gående i over 30 sekunder før det kutter og slår seg av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå