Gå til innhold

Deltaco PB-1051 powerbank, slår seg av etter ti sekunder på 2-Ampere lading

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg har en Deltaco PB-1051 powerbank som har en 2A og 2stk. 1A utganger. Hver gang jeg forsøker å lade min samsung galaxy S5 (som er den eneste mobilen min som støtter 2A lading) så kutter den etter ti sekunder eller der omkring. Men hvis jeg plugger den i en 1A utgang på powerbanken, så lader den lett opp S5'en mange ganger før powerbanken er utladet. Den samme USB-ledningen funker fint til 2A laderen fra samsung så det kan ikke være kabelen som er problemet heller?

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lade med 2A fra powerbanken? Det er jævlig treigt å lade med 1A.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Deltaco er merke som rebrander (kinesiske) OEM-produkter. Tror du sparer deg mye bry ved å investere i noe fra et litt mer oppegående merke. 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Deltaco er merke som rebrander (kinesiske) OEM-produkter. Tror du sparer deg mye bry ved å investere i noe fra et litt mer oppegående merke. 

Ok.

Tror jeg venter til jeg har byttet mobil til en med USB type C så jeg kan kjøpe meg en powerbank som også har USB type C utganger. :)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Dette gjelder stort sett ALLE powerbank. Man løser problemet med å legge på en liten last på usb. Jeg har laget en liten last som tar svært lite strøm, og som pinger hvert 5 sekund, eller 22 sekund, i ca 2 sekunder. Da kjenner porten på powrbank at her er det noe som trekker strøm, og da slår den seg ikke av. Genialt og enkelt.

Deltaco PB-1051 er av den raske sorten som slår seg for raskt av, ca 10 sekunder. De fleste andre holder det gående i over 30 sekunder før det kutter og slår seg av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...